Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promjene u novinarstvu: Premišljanje o postojećim formama i tehnikama (CROSBI ID 655303)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bebić, Domagoj ; Volarević, Marija ; Promjene u novinarstvu: Premišljanje o postojećim formama i tehnikama / Josić, Ljubica (ur.). Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 75-85

Podaci o odgovornosti

Bebić, Domagoj ; Volarević, Marija ;

hrvatski

Promjene u novinarstvu: Premišljanje o postojećim formama i tehnikama

S komunikacijskim promjenama koje su popularizacija i rast komunikacijsko- informacijskih tehnologija uveli u 21. stoljeću standardni obrasci komunikacije, planiranja i promocije u potpunosti su promijenjeni. Internet i društveni mediji uvukli su se i utjecali na sve sfere komunikacije: od privatne, poslovne, komercijalne, političke, turističke do one medijske, obrazovne, institucijske. Brzina, intermedijarnost, interaktivnost i dostupnost postali su faktori koji su u potpunosti promijenili dosadašnji način komunikacije te ostvarili i empirijske i teorijske perspektive za proučavanje novih, digitalnih i društvenih medija. Danas je u komunikaciji naglasak na sadržaju koji se kreira upravo za korisnika s kojim je moguće ostvarivati direktnu komunikaciju. Razvoj i popularizacija interneta i društvenih medija ukinuli su prostorne i vremenske granice, što u kontekstu brendiranja i komuniciranja proizvoda i usluga znači da više nema posrednika u komunikaciji, već se sve odvija u tom trenutku direktno sa ciljanom publikom. Informacijska revolucija koja je nastupila u potpunosti je promijenila način komunikacije ali i način informiranja korisnika. Korisnici danas zahtijevaju informaciju u tom trenutku, a zbog visokog stupnja interaktivnosti, medijsko izvještavanje postaje razgovor, a ne više prenošenje informacija masovnim publikama. U svemu tome, društveni mediji imaju vrlo važnu ulogu. Društveni mediji sve više postaju obvezni dio svakog uspješnog komunikacijskog plana, a njihova upotreba i popularnost rastu iz dana u dan. Tako danas u svijetu brojimo 1.71 milijardi aktivnih korisnika Facebooka te 313 milijuna aktivnih korisnika Twittera na mjesečnoj bazi . Ukoliko te korisnike gledamo kao aktivne medijske korisnika tada taj broj nije i ne smije biti zanemariv. Mediji i medijske kuće sve više se okreću internetu, društvenim medijima i privlačenju pažnje korisnika u participaciji, prikupljanju, konzumaciji i distribuciji vijesti. Korisnici više nisu pasivni primatelji poruka već aktivni sudionici u medijskom izvještavanju.

novinarstvo, viralno novinarstvo, promjena,

nije evidentirano

engleski

Changes in journalism: re-thinking of existing forms

nije evidentirano

jorunalism, viral journalism, change,

nije evidentirano

Podaci o prilogu

75-85.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Josić, Ljubica

Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Informacijska tehnologija i mediji 2016.

predavanje

26.08.2016-31.08.2016

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Informacijske i komunikacijske znanosti