Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Relationship of demographic and professional characteristics of vocational school teachers to their attitudes towards educational inclusion (CROSBI ID 244603)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vlah, Nataša ; Međimorec Grgurić, Petra ; Baftiri, Đana Relationship of demographic and professional characteristics of vocational school teachers to their attitudes towards educational inclusion // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53 (2017), 1; 86-100

Podaci o odgovornosti

Vlah, Nataša ; Međimorec Grgurić, Petra ; Baftiri, Đana

hrvatski

Relationship of demographic and professional characteristics of vocational school teachers to their attitudes towards educational inclusion

Učitelji su ključni sudionici edukacijskog uključivanja prvenstveno zbog njihove spremnosti da prihvate učenike s teškoćama, o čemu uvelike ovisi uspješna realizacija edukacijskog uključivanja. Osnovni cilj rada je ispitati demografske i profesionalne karakteristike učitelja strukovnih škola u iskazivanju stavova prema uključivanju učenika s intelektualnim teškoćama, specifičnim teškoćama učenja, problemima u ponašanju i ADHD poremećajem (dalje: stavovi). Ispitano je 568 učitelja (33% muških, M=45 godina) iz 25 srednjih strukovnih škola u Zagrebu. Mjerena su četiri kriterijska stava: potreba za stručnom pomoći učiteljima u edukacijskom uključivanju, pesimizam za uspješno edukacijsko uključivanje, doživljaj kompetentnosti za edukacijsko uključivanje i problemi suradnje s roditeljima. Promatrani prostor predikcije za formiranje stavova bili su spol, dob, stručna sprema, predmet, ukupno radno iskustvo, radno iskustvo s učenicima s teškoćama i samoiskazane poteškoće u poučavanju učenika s teškoćama. Utvrđeni su elementi formiranja pozitivnih, odnosno negativnih stavova prema edukacijskom uključivanju učenika s intelektualnim teškoćama, specifičnim teškoćama učenja, poremećajima u ponašanju i ADHD-om. Potrebna su dodatna istraživanja i implementacija dobivenih rezultata u programe cjeloživotnog obrazovanja učitelja u školama s ciljem razvijanja veće spremnosti za rad s učenicima s teškoćama.

attention deficit hyperactivity disorder ; behavioral problems ; high school ; teacher attitudes ; learning difficulties

nije evidentirano

engleski

Relationship of demographic and professional characteristics of vocational school teachers to their attitudes towards educational inclusion

nije evidentirano

attention deficit hyperactivity disorder ; behavioral problems ; high school ; teacher attitudes ; learning difficulties

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53 (1)

2017.

86-100

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost