Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena (CROSBI ID 415717)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matulić, Ivana Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Matulić, Ivana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena

Cilj diplomskog rada je utvrditi koje marke mlade žene u Hrvatskoj percipiraju luksuznima i što za njih predstavlja luksuz. Istraživanjem su dobiveni rezultati koji pokazuju da ispitanice ne percipiraju luksuznima one marke koje su im dostupne unutar Republike Hrvatske toliko koliko percipiraju one koje nisu dostupne unutar države. One marke koje su im dostupne ujedno zauzimaju i vodeća mjesta kupljenih maraka od strane ispitanih žena. Većina ispitanih žena smatra da svakodnevno odlaženje u restoran predstavlja sličnu razinu luksuza kao i posjedovanje druge nekretnine ili posjedovanje jahte. Da bi se prodavaonica smatrala luksuznom, ispitanice su navele da im je ključno obilježje posluživanje kupaca pićem dok čekaju da ih se usluži. Zbog visoke cijene proizvoda luksuznih maraka, gotovo polovica ispitanih žena složilo se da su razmišljale o kupovini krivotvorina proizvoda luksuznih maraka.

percepcija, luksuz, luksuzne marke, mlade žene

nije evidentirano

engleski

Young women’s perception of luxury and luxury brands

nije evidentirano

perception, luxury, luxury brands, young women

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

21.11.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija