Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena (CROSBI ID 415717)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matulić, Ivana
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena
Cilj diplomskog rada je utvrditi koje marke mlade žene u Hrvatskoj percipiraju luksuznima i što za njih predstavlja luksuz. Istraživanjem su dobiveni rezultati koji pokazuju da ispitanice ne percipiraju luksuznima one marke koje su im dostupne unutar Republike Hrvatske toliko koliko percipiraju one koje nisu dostupne unutar države. One marke koje su im dostupne ujedno zauzimaju i vodeća mjesta kupljenih maraka od strane ispitanih žena. Većina ispitanih žena smatra da svakodnevno odlaženje u restoran predstavlja sličnu razinu luksuza kao i posjedovanje druge nekretnine ili posjedovanje jahte. Da bi se prodavaonica smatrala luksuznom, ispitanice su navele da im je ključno obilježje posluživanje kupaca pićem dok čekaju da ih se usluži. Zbog visoke cijene proizvoda luksuznih maraka, gotovo polovica ispitanih žena složilo se da su razmišljale o kupovini krivotvorina proizvoda luksuznih maraka.
percepcija, luksuz, luksuzne marke, mlade žene
nije evidentirano
engleski
Young women’s perception of luxury and luxury brands
nije evidentirano
perception, luxury, luxury brands, young women
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
21.11.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb