Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje interneta u marketingu (CROSBI ID 415713)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lastrić, Anđelina Korištenje interneta u marketingu / Frančišković, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Lastrić, Anđelina

Frančišković, Ivan

hrvatski

Korištenje interneta u marketingu

Društveni mediji i mobilna komunikacija su novi trendovi u marketinškom komuniciranju. Istraživanje uloge društvenih medija u poslovanju pokazalo je da su društveni mediji duboko ušli u poslovanje poduzeća kao i namjere da se uloga istih s godinama povećava. Cilj ovog rada je predstaviti važnost internet tehnologija i njezinih utjecaja na marketinšku komunikaciju u funkciji poboljšanja poslovanja i razvoja odnosa s potrošačima.

društveni mediji, interaktivnost, internet, marketinška komunikacija, poslovanje, potrošači

nije evidentirano

engleski

Internet usage in marketing

nije evidentirano

social media, interaction, internet, marketing communication, business, customers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

21.02.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija