Korištenje interneta u marketingu (CROSBI ID 415713)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lastrić, Anđelina
Frančišković, Ivan
hrvatski
Korištenje interneta u marketingu
Društveni mediji i mobilna komunikacija su novi trendovi u marketinškom komuniciranju. Istraživanje uloge društvenih medija u poslovanju pokazalo je da su društveni mediji duboko ušli u poslovanje poduzeća kao i namjere da se uloga istih s godinama povećava. Cilj ovog rada je predstaviti važnost internet tehnologija i njezinih utjecaja na marketinšku komunikaciju u funkciji poboljšanja poslovanja i razvoja odnosa s potrošačima.
društveni mediji, interaktivnost, internet, marketinška komunikacija, poslovanje, potrošači
nije evidentirano
engleski
Internet usage in marketing
nije evidentirano
social media, interaction, internet, marketing communication, business, customers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
21.02.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka