Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 907171

Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment


Laškarin, Marina
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment // Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts / Plenković, Mario (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2013. str. 578-586 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment

Autori
Laškarin, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts / Plenković, Mario - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2013, 578-586

ISBN
978-953-6226-25-2

Skup
20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" - dr. Juraj Plenković

Mjesto i datum
Lovran, 28-30.6.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Psihologija, hotelijerstvo, C2C komunikacija, Internet, individualna usluga.

Sažetak
U suvremenoj znanosti, ekonomisti su među prvima upozoravali na činjenicu, da se neki problemi, koje ekonomija proučava, moraju u konačnici svesti na psihološke probleme. Istovremeno, u hotelijerstvu se pod razumijevanjem ponašanja potrošača usluga podrazumijeva adekvatno poznavanje psihologije. Ovako definirano polazište nameće svojevrstan imperativ razumijevanja načina odlučivanja gostiju u hotelijerstvu: kako, zašto i gdje gosti odlučuju o kupnji usluga u hotelijerstvu? Za odgovore na ova pitanja, razumljivo je, najviše interesa pokazuje odjel marketinga, naprosto iz razloga što marketing i psihologija imaju zajednički predmet interesa i istraživanja, a to su doživljaji i ponašanje čovjeka. Na području difuzije informacija između hotela, s jedne strane, i gostiju s druge strane, ključni faktor postao je Internet. Danas gosti rijetko sami odlučuju, već im u tome izuzetnu pomoć pruža suvremeni način komunikacije između pojedinaca (engl. Consumer-to-Consumer – C2C). Razvojem takve vrste komunikacije, otvorena su dodatna pitanja, među kojima se ističe ono ključno: kako upravljati informacijama na Internetu s ciljem ispunjavanja obostranih ciljeva? Također, na potrebe, želje i navike gostiju, svakodnevno utječu brojni faktori, koji kontinuirano stvaraju nove prilike ali i nove prijetnje za hotele. Unatoč tome, adekvatno determiniranje tih faktora, može hotelijere približiti svojim gostima i na taj način omogućiti poveći stupanj individualizacije u pružanju usluga. U ovom radu, posebno je naglašeno istraživanje usmjereno na upravljanje psihološkim aspektima Interneta, koji mogu biti jedna od temeljnih determinanti u odlučivanju za buduću kupovinu hotelskog proizvoda u cijelosti ili njegovih pojedinih dijelova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Autor s matičnim brojem:
Marina Laškarin Ažić, (331823)