Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment (CROSBI ID 655246)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Laškarin, Marina Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment // Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts / Plenković, Mario (ur.). Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2013. str. 578-586

Podaci o odgovornosti

Laškarin, Marina

hrvatski

Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment

U suvremenoj znanosti, ekonomisti su među prvima upozoravali na činjenicu, da se neki problemi, koje ekonomija proučava, moraju u konačnici svesti na psihološke probleme. Istovremeno, u hotelijerstvu se pod razumijevanjem ponašanja potrošača usluga podrazumijeva adekvatno poznavanje psihologije. Ovako definirano polazište nameće svojevrstan imperativ razumijevanja načina odlučivanja gostiju u hotelijerstvu: kako, zašto i gdje gosti odlučuju o kupnji usluga u hotelijerstvu? Za odgovore na ova pitanja, razumljivo je, najviše interesa pokazuje odjel marketinga, naprosto iz razloga što marketing i psihologija imaju zajednički predmet interesa i istraživanja, a to su doživljaji i ponašanje čovjeka. Na području difuzije informacija između hotela, s jedne strane, i gostiju s druge strane, ključni faktor postao je Internet. Danas gosti rijetko sami odlučuju, već im u tome izuzetnu pomoć pruža suvremeni način komunikacije između pojedinaca (engl. Consumer-to-Consumer – C2C). Razvojem takve vrste komunikacije, otvorena su dodatna pitanja, među kojima se ističe ono ključno: kako upravljati informacijama na Internetu s ciljem ispunjavanja obostranih ciljeva? Također, na potrebe, želje i navike gostiju, svakodnevno utječu brojni faktori, koji kontinuirano stvaraju nove prilike ali i nove prijetnje za hotele. Unatoč tome, adekvatno determiniranje tih faktora, može hotelijere približiti svojim gostima i na taj način omogućiti poveći stupanj individualizacije u pružanju usluga. U ovom radu, posebno je naglašeno istraživanje usmjereno na upravljanje psihološkim aspektima Interneta, koji mogu biti jedna od temeljnih determinanti u odlučivanju za buduću kupovinu hotelskog proizvoda u cijelosti ili njegovih pojedinih dijelova.

psihologija, hotelijerstvo, C2C komunikacija, Internet, individualna usluga.

nije evidentirano

engleski

Managing psychological aspects in the hotel industry and adjusting to the internet environment

nije evidentirano

psihologija, hotelijerstvo, C2C komunikacija, Internet, individualna usluga.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

578-586.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i tehnologija = SOCIETY AND TECHNOLOGY 2013 - dr. Juraj Plenković: Book of manuscripts

Plenković, Mario

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo

978-953-6226-25-2

Podaci o skupu

20th International Scientific Conference "Society and Technology 2013" - dr. Juraj Plenković

predavanje

28.06.2013-30.06.2013

Lovran, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija