Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela (CROSBI ID 655195)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Racz, Aleksandar ; Badurina, Antonio
hrvatski
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela
Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.
zadovoljstvo klijenta, SERVQUAL, hotelska indstrija, vjernost
nije evidentirano
engleski
Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.
nije evidentirano
client satisfaction, SERVQUAL, hotel industry, loyality,
nije evidentirano
Podaci o prilogu
96-101.
2017.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cvrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku
1846-6656
Podaci o skupu
3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism
predavanje
12.10.2017-14.10.2017
Šibenik, Hrvatska