Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela (CROSBI ID 655195)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Racz, Aleksandar ; Badurina, Antonio Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku / Cvrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan (ur.). 2017. str. 96-101

Podaci o odgovornosti

Racz, Aleksandar ; Badurina, Antonio

hrvatski

Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela

Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.

zadovoljstvo klijenta, SERVQUAL, hotelska indstrija, vjernost

nije evidentirano

engleski

Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.

nije evidentirano

client satisfaction, SERVQUAL, hotel industry, loyality,

nije evidentirano

Podaci o prilogu

96-101.

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cvrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan

Šibenik: Veleučilište u Šibeniku

1846-6656

Podaci o skupu

3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism

predavanje

12.10.2017-14.10.2017

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Ekonomija