Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osjetilni marketing i njihov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje (CROSBI ID 655187)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Vuković, Dijana ; Pofuk, Maja ; Hunjet , Anica Osjetilni marketing i njihov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje // Zbornik radova 25. tradicionalnog savjetovanja "Ekonomska politika Hrvatske u 2018." / Jurišić, Snježana (ur.). Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2017. str. 302-319

Podaci o odgovornosti

Vuković, Dijana ; Pofuk, Maja ; Hunjet , Anica

hrvatski

Osjetilni marketing i njihov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje

Suvremeni potrošač prilikom kupnje traži „nešto više“ i današnja istraživanja ukazuju na činjenicu da jedno osjetilo utječe na drugo, te da osjetila međusobno trebaju biti sinhronizirana, implementirana u cjelovit doživljaj kupnje. Kupac prilikom odabira proizvoda treba dobiti cjelovitu, višedimenzionalnu sliku marke, proizvoda i maloprodajnog prostora i odjenom u procesu kupnje sve postaje bitno. Prilikom kupnje „rade“ osjetila koja utječu na percepciju potrošača i doživljaj usluge ili proizvoda koji potrošači kupuju. Koncept osjetilnog marketinga primjenjuje se na značajnije marke, njihove vrijednosti ne prenose se riječima, dizajnom ili lijepim vizualima, nego se izgrađuju doživljaji prilikom kupnje koji pobuđuju svih pet osjetila.Osjetilni marketing ima snažan utjecaj na potrošača, te na taj način upravlja njegovim emocijama i reakcijama. U svrhu utvrđivanja elemenata osjetilnog marketinga i njegovih utjecaja na ponašanje potrošača, kupovni zadatak, društveno i fizičko okruženje, vrijeme kupnje, te psihičko i fizičko stanje potrošača staviti će se u pobođujuće perciptivno okruženje, privlačan imidž proizvoda, ali i maloprodajnog prostora, te na taj način utvrditi vrste osjetila koji imaju veći utjecaj na odabir proizvoda. Stoga će se na slučajno uzorku provesti istraživanje kako bi se utvrdilo uključivanje osjetila u stvaranju odnosa s proizvodom i kroz istraživanje utvrdila osjetilna angažiranost potrošača prilikom odabira i kupnje proizvoda.

elementi osjetilnog marketinga, situacijski čimbenici, multidimenzionalni pristup kupnji, ponašanje potrošača, doživljaj

nije evidentirano

engleski

Sensory marketing and their influence on the behavior of consumer during shopping

nije evidentirano

elements of sensory marketing, situational factors, multidimensional approach to purchasing, consumer behavior, experience

nije evidentirano

Podaci o prilogu

302-319.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 25. tradicionalnog savjetovanja "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."

Jurišić, Snježana

Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista

978-953-262-107-5

Podaci o skupu

25. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."

poster

08.11.2017-10.11.2017

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija