Osjetilni marketing i njihov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje (CROSBI ID 655187)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vuković, Dijana ; Pofuk, Maja ; Hunjet , Anica
hrvatski
Osjetilni marketing i njihov utjecaj na ponašanje potrošača prilikom kupnje
Suvremeni potrošač prilikom kupnje traži „nešto više“ i današnja istraživanja ukazuju na činjenicu da jedno osjetilo utječe na drugo, te da osjetila međusobno trebaju biti sinhronizirana, implementirana u cjelovit doživljaj kupnje. Kupac prilikom odabira proizvoda treba dobiti cjelovitu, višedimenzionalnu sliku marke, proizvoda i maloprodajnog prostora i odjenom u procesu kupnje sve postaje bitno. Prilikom kupnje „rade“ osjetila koja utječu na percepciju potrošača i doživljaj usluge ili proizvoda koji potrošači kupuju. Koncept osjetilnog marketinga primjenjuje se na značajnije marke, njihove vrijednosti ne prenose se riječima, dizajnom ili lijepim vizualima, nego se izgrađuju doživljaji prilikom kupnje koji pobuđuju svih pet osjetila.Osjetilni marketing ima snažan utjecaj na potrošača, te na taj način upravlja njegovim emocijama i reakcijama. U svrhu utvrđivanja elemenata osjetilnog marketinga i njegovih utjecaja na ponašanje potrošača, kupovni zadatak, društveno i fizičko okruženje, vrijeme kupnje, te psihičko i fizičko stanje potrošača staviti će se u pobođujuće perciptivno okruženje, privlačan imidž proizvoda, ali i maloprodajnog prostora, te na taj način utvrditi vrste osjetila koji imaju veći utjecaj na odabir proizvoda. Stoga će se na slučajno uzorku provesti istraživanje kako bi se utvrdilo uključivanje osjetila u stvaranju odnosa s proizvodom i kroz istraživanje utvrdila osjetilna angažiranost potrošača prilikom odabira i kupnje proizvoda.
elementi osjetilnog marketinga, situacijski čimbenici, multidimenzionalni pristup kupnji, ponašanje potrošača, doživljaj
nije evidentirano
engleski
Sensory marketing and their influence on the behavior of consumer during shopping
nije evidentirano
elements of sensory marketing, situational factors, multidimensional approach to purchasing, consumer behavior, experience
nije evidentirano
Podaci o prilogu
302-319.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 25. tradicionalnog savjetovanja "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."
Jurišić, Snježana
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista
978-953-262-107-5
Podaci o skupu
25. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."
poster
08.11.2017-10.11.2017
Opatija, Hrvatska