Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dvadeset godina Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja - Kako dalje (CROSBI ID 655155)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Pecotić Kaufman, Jasminka Dvadeset godina Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja - Kako dalje // Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 20 godina rada Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja Zagreb, Hrvatska, 15.11.2017-15.11.2017

Podaci o odgovornosti

Pecotić Kaufman, Jasminka

hrvatski

Dvadeset godina Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja - Kako dalje

Temeljne vrijednosti na kojima bismo trebali utemeljiti sustav provedbe pravila za zaštitu tržišnog natjecanja su povjerenje, suradnja i međusobno poštovanje. Plodovi takvog djelovanja bit će profesionalnost, proaktivnost i evolucija sustava. Dominantni način poslovanja u Hrvatskoj je još uvijek kooperacija, a ne konkurencija, u gospodarstvu vlada kultura koluzije, kultura nenatjecanja. Gotovo svi kartelni slučajevi o kojima je Agencija odlučivala od samih početaka svojega djelovanja zasnivaju se na sastancima takmaca u okviru udruženja, to je uobičajeni i redoviti način komuniciranja poduzetnika. Kao i ostatak društva, i pravo i politika tržišnog natjecanja mogu se razvijati samo postupno, vremenom. Nitko ne može preko noći promijeniti poduzetnički diskurs kooperacije, dogovora, suradnje i namještanja. To je diskurs koji se provlači cijelim našim društvom. Prema istraživanju Eurobarometra iz 2009., na pitanje „sviđaju li mi se situacije u kojima se natječem s drugima“, pozitivno odgovara 77 posto Amerikanaca, a samo 45 posto Hrvata. Stoga ono čime se Agencija bavi ide duboko u vrijednosti našega društva, do onoga što mi kao društvo želimo ili ne želimo biti. Možda se to najbolje može opisati kao boj između statičnog i dinamičnog, starog i novog, okoštalog i inovativnog. Stoga je temeljno pitanje je li konkurencija temeljna društvena vrijednost u Hrvatskoj?

pravo tržišnog natjecanja ; Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja ; promicanje tržišnog natjecanja

nije evidentirano

engleski

Twenty Years of Croatian Competition Agency - The Way Forward

nije evidentirano

competition law ; Croatian Competition Agency ; competition advocacy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 20 godina rada Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja

ostalo

15.11.2017-15.11.2017

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pravo