Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću (CROSBI ID 59814)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šego, Jasna
hrvatski
Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću
U članku se postavlja dvojba: treba li se retorika predavati kao zaseban predmet u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu ili se pak različiti retorički sadržaji trebaju predavati u okviru određenih nastavnih predmeta (npr. u nastavi povijesti, u nastavi hrvatskoga jezika, u nastavi vjeronauka, u nastavi politike i gospodarstva i sl.). Članak promiče važnost umijeća komuniciranja i njegov utjecaj na sposobnost stvaranja smisla za zajedništvo, na umijeće oblikovanja društvenoga, političkog, kulturnog, zabavnog i drugih oblika života. Navode se mogući sadržaji nastave retorike. Ističe se potreba da se nastavnici permanentno usavršavaju i svladavaju nove tehnologije te da ih primjenjuju u nastavi općenito, pa i u nastavi retorike. Na kraju se članka donosi govor Steva Jobsa diplomiranim studentima na Sveučilištu Stanford u Sjedinjenim Američkim Državama 2005. godine te se postavljaju pitanja za analizu i interpretaciju toga govora.
retorika, učenje, podučavanje, digitalno doba
nije evidentirano
engleski
The Importance of Learning/Teaching Rhetorics in the 21st Century
nije evidentirano
Rhetorics, Learning, Teaching, Digital Era
nije evidentirano
Podaci o prilogu
74-83.
objavljeno
Podaci o knjizi
Izazovi nastave hrvatskoga jezika
Calogjera Rogić, Emica
Zagreb: Školska knjiga
2017.
978-953-0-51739-4