Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću (CROSBI ID 59814)

Prilog u knjizi | stručni rad

Šego, Jasna Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću // Izazovi nastave hrvatskoga jezika / Calogjera Rogić, Emica (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 74-83

Podaci o odgovornosti

Šego, Jasna

hrvatski

Važnost učenja/podučavanja retorike u 21. stoljeću

U članku se postavlja dvojba: treba li se retorika predavati kao zaseban predmet u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu ili se pak različiti retorički sadržaji trebaju predavati u okviru određenih nastavnih predmeta (npr. u nastavi povijesti, u nastavi hrvatskoga jezika, u nastavi vjeronauka, u nastavi politike i gospodarstva i sl.). Članak promiče važnost umijeća komuniciranja i njegov utjecaj na sposobnost stvaranja smisla za zajedništvo, na umijeće oblikovanja društvenoga, političkog, kulturnog, zabavnog i drugih oblika života. Navode se mogući sadržaji nastave retorike. Ističe se potreba da se nastavnici permanentno usavršavaju i svladavaju nove tehnologije te da ih primjenjuju u nastavi općenito, pa i u nastavi retorike. Na kraju se članka donosi govor Steva Jobsa diplomiranim studentima na Sveučilištu Stanford u Sjedinjenim Američkim Državama 2005. godine te se postavljaju pitanja za analizu i interpretaciju toga govora.

retorika, učenje, podučavanje, digitalno doba

nije evidentirano

engleski

The Importance of Learning/Teaching Rhetorics in the 21st Century

nije evidentirano

Rhetorics, Learning, Teaching, Digital Era

nije evidentirano

Podaci o prilogu

74-83.

objavljeno

Podaci o knjizi

Izazovi nastave hrvatskoga jezika

Calogjera Rogić, Emica

Zagreb: Školska knjiga

2017.

978-953-0-51739-4

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano