Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju (CROSBI ID 415642)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Franić, Ana
Ražnjević Zdrilić, Marijana
hrvatski
Kulturološke razlike u poslovnom komuniciranju
Komunikacija je uspješna samo ako druga strana u potpunosti razumije poruku, ali prilikom komunikacije s poslovnim partnerima u stranim zemljama vrlo često ona može biti neuspješna. Zbog kulturoloških razlika te njihovog nerazumijevanja i prihvaćanja dolazi do poteškoća u poslovnom komuniciranju, koje može ostaviti negativne posljedice na poslovanje. Prva tri poglavlja rada pružaju teorijsku podlogu za što lakše razumijevanje samog rada, tako su definirani osnovni pojmovi: kultura, komunikacija i poslovna komunikacija. Nakon definiranja osnovnih pojmova obratila se pažnja na kulturni identitet i interkulturalno komuniciranje, koje se pobliže objasnilo na temelju primjera radi što lakšeg razumijevanja različitih sustava prenošenja poruka. Glavni dio rada se bavi analiziranjem kulturoloških razlika na temelju odabranih zemalja. Kontinent Europa je podijeljen u 4 regije te je autorica iz svake regije odabrala po tri zemlje, a glavni kriterij odabira bio je broj stanovnika. Cilj ovog završnog rada je ukazivanje na važnost kulturoloških razlika prilikom poslovnog komuniciranja. Razumijevanje kulturoloških razlika obogaćuje čovjeka kao osobu, ali mu s druge strane pomaže u ostvarivanju zadanih ciljeva. Dobra priprema i informiranje o zemlji koja se posjećuje su jedan od glavnih čimbenika koji mogu pozitivno utjecati na poslovanje i ostvarivanje poslovnih odnosa.
poslovno komuniciranje, kulturološke razlike, poslovna etika, kulturološki šok
nije evidentirano
engleski
Cultural differences in business communication
nije evidentirano
business communication, cultural differences, business ethics, culture shock
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
30.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zadru
Zadar