Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906363

Disleksija i disgrafija u mlađoj školskoj dobi


Berbić Kolar, Emina; Gligorić, Igor Marko; Zečević, Marta
Disleksija i disgrafija u mlađoj školskoj dobi // Zbornik radova naučnih konferencija Učiteljkog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017 / Jovanović, Josip ; Borsos, Eva ; Namesztovszki, Zoltan ; Nemeth, Ferenc (ur.).
Novi Sad - Subotica: Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2017. str. 54-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Disleksija i disgrafija u mlađoj školskoj dobi
(Dyslexia and dysgraphia in younger school age)

Autori
Berbić Kolar, Emina ; Gligorić, Igor Marko ; Zečević, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova naučnih konferencija Učiteljkog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017 / Jovanović, Josip ; Borsos, Eva ; Namesztovszki, Zoltan ; Nemeth, Ferenc - Novi Sad - Subotica : Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2017, 54-69

ISBN
978-86-87095-76-2

Skup
Međunarodna interdisciplinarna znanstvena konferencija Učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 19-21.10.2017.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Mlađa školska dob, disleksija, disgrafija
(Younger school age, dyslexia, dysgraphia)

Sažetak
U radu se predstavljaju promišljanja o teoriji i praksi u kontekstu disleksije i disgrafije u djece mlađe školske dobi. Polazi se od prepoznavanja i definiranja jezičnih teškoća osoba s disleksijom i disgrafijom te se razmatraju različiti individualizacijski postupci u olakšavanju primanja pisanih informacija te proizvodnje vlastitih tekstova. Osim toga, u obzir se uzima istraživanjem utvrđena činjenica o razlikama između broja učenika kod kojih su detektirane disleksija i(li) disgrafija te onih učenika u čijoj se jezičnoj produkciji mogu prepoznati elementi jednoga od poremećaja ili obaju njih. S tim se u vezi promišlja o statusu, posljedicama i opravdanosti određenih postupaka/tendencija u individualizaciji pristupa učenicima s disleksijom i(li) disgrafijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek