Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO? (CROSBI ID 415624)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Gotovac, Antonia OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO? / Marangunić, Nikola (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Gotovac, Antonia

Marangunić, Nikola

hrvatski

OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?

Ovaj rad napravljen je s idejom da se objasne i istraže dobre i loše strane tehnologije koja je svakodnevno upletena u ljudskim životima, što za sobom povlači i činjenicu da je i obrazovanje sve više orijentirano korištenju tehnologije u učenju. U ovom radu je opisana mobilna aplikacija (Matematika za 5!), namijenjena djeci prvog razreda osnovne škole, koja ih vježba zbrajanju do dvadeset, kroz tri različite igrice. Aplikacija je implementirana pomoću Android Studia. Android Studio je izabran zato što je vrlo pristupačan i zanimljiv za korištenje, pa čak i ako se prvi puta susrećete s njim, te također svaki korak programiranja možete vrlo lako i brzo provjeriti na mobilnom uređaju. A sam Android je prvi operacijski sustav za mobilne uređaje otvorenog koda, što znači da je sav njegov kod u potpunosti dostupan programerima i smije se modificirati na bilo koji način bez potrebe za licenciranjem.

tehnologija, obrazovanje, Android Studio, mobilna aplikacija, Android manifest, Java, testiranje

nije evidentirano

engleski

EDUCATION: CLASSICAL OR TECHNOLOGICAL SUPPORTED?

nije evidentirano

Technology, education, Android Studio, mobile app, Android manifest, Java, testing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

21.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Računarstvo