OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO? (CROSBI ID 415624)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Gotovac, Antonia
Marangunić, Nikola
hrvatski
OBRAZOVANJE: KLASIČNO ILI TEHNOLOŠKI POTPOMOGNUTO?
Ovaj rad napravljen je s idejom da se objasne i istraže dobre i loše strane tehnologije koja je svakodnevno upletena u ljudskim životima, što za sobom povlači i činjenicu da je i obrazovanje sve više orijentirano korištenju tehnologije u učenju. U ovom radu je opisana mobilna aplikacija (Matematika za 5!), namijenjena djeci prvog razreda osnovne škole, koja ih vježba zbrajanju do dvadeset, kroz tri različite igrice. Aplikacija je implementirana pomoću Android Studia. Android Studio je izabran zato što je vrlo pristupačan i zanimljiv za korištenje, pa čak i ako se prvi puta susrećete s njim, te također svaki korak programiranja možete vrlo lako i brzo provjeriti na mobilnom uređaju. A sam Android je prvi operacijski sustav za mobilne uređaje otvorenog koda, što znači da je sav njegov kod u potpunosti dostupan programerima i smije se modificirati na bilo koji način bez potrebe za licenciranjem.
tehnologija, obrazovanje, Android Studio, mobilna aplikacija, Android manifest, Java, testiranje
nije evidentirano
engleski
EDUCATION: CLASSICAL OR TECHNOLOGICAL SUPPORTED?
nije evidentirano
Technology, education, Android Studio, mobile app, Android manifest, Java, testing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
21.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split