PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE (CROSBI ID 415622)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pešo, Ivana
Marangunić, Nikola
hrvatski
PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
Na razvoj nadarenih pojedinaca utječu odgojno-obrazovne aktivnosti, naročito u osnovnoškolskom obrazovanju kada je razvoj najintenzivniji. Problem obrazovnog sustava u Hrvatskoj je što su obrazovni programi napravljeni za prosječnu djecu pa je darovitoj djeci takav program često nezanimljiv i dosadan. Istraživanje vezano za ovaj rad potvrdilo je da se nastavnici svakodnevno u svom radu susreću s nadarenim učenicima, prepoznaju njihovu nadarenost i u velikoj mjeri surađuju sa stručnim osobama te ostalim kolegama unutar škole koju nadareni učenik pohađa, traže pomoć vanjskih suradnika iz učenikovog područja interesa, a sve u cilju pravilnog usmjerenja interesa i intelektualnog napretka nadarenih učenika. Za nadarene učenike najkorisnije su: razne udruge i ljetne škole te izvannastavna slobodna aktivnost „Klub mladih tehničara“, dok su najkorisniji oblici rada s takvim učenicima: individualni, grupni, timski i mentorski oblik rada.
nadaren, učenik, nastavnik
nije evidentirano
engleski
APPLICATION OF METHODS FOR GIFTED STUDENTS IN THE TEACHING OF TECHNICAL CULTURE
nije evidentirano
gifted, student, teacher
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split