Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE (CROSBI ID 415622)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pešo, Ivana PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE / Marangunić, Nikola (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Pešo, Ivana

Marangunić, Nikola

hrvatski

PRIMJENA METODA ZA NADARENE UČENIKE U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE

Na razvoj nadarenih pojedinaca utječu odgojno-obrazovne aktivnosti, naročito u osnovnoškolskom obrazovanju kada je razvoj najintenzivniji. Problem obrazovnog sustava u Hrvatskoj je što su obrazovni programi napravljeni za prosječnu djecu pa je darovitoj djeci takav program često nezanimljiv i dosadan. Istraživanje vezano za ovaj rad potvrdilo je da se nastavnici svakodnevno u svom radu susreću s nadarenim učenicima, prepoznaju njihovu nadarenost i u velikoj mjeri surađuju sa stručnim osobama te ostalim kolegama unutar škole koju nadareni učenik pohađa, traže pomoć vanjskih suradnika iz učenikovog područja interesa, a sve u cilju pravilnog usmjerenja interesa i intelektualnog napretka nadarenih učenika. Za nadarene učenike najkorisnije su: razne udruge i ljetne škole te izvannastavna slobodna aktivnost „Klub mladih tehničara“, dok su najkorisniji oblici rada s takvim učenicima: individualni, grupni, timski i mentorski oblik rada.

nadaren, učenik, nastavnik

nije evidentirano

engleski

APPLICATION OF METHODS FOR GIFTED STUDENTS IN THE TEACHING OF TECHNICAL CULTURE

nije evidentirano

gifted, student, teacher

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti