RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE (CROSBI ID 415621)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ćalušić, Sandra
Marangunić, Nikola
hrvatski
RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
Dispraksija predstavlja poteškoću pri organiziranju pokreta, a još se naziva i „sindrom nespretnog djeteta“. Ĉesto se za takvo dijete kaţe da je nespretno, no rijetko kojem se postavi dijagnoza. Problem je u tome što se dispraksija najĉešće javlja uz druge teškoće u razvoju, te se dijagnoza postavlja u teţim sluĉajevima. Organizacija nastave i rad s uĉenicima s teškoćama u razvoju iziskuje puno truda i strpljenja. Nastavnik treba uvidjeti uĉenikove mogućnosti i potrebe te to uzeti u obzir pri radu s djetetom s poteškoćama. U nastavi tehniĉke kulture nastavnici pored teorijskog znanja provjeravaju i praktiĉne vještine koje su uĉenici usvojili. U ovom radu je provedeno istraţivanje u kom su sudjelovali nastavnici tehniĉke kulture. Cilj istraţivanja bio je doznati koliko su nastavnici tehniĉke kulture upoznati s pojmom dispraksije, odnosno jesu li se do sada s tim pojmom susreli. Istraţivanje je pokazalo da su se nastavnici susreli s pojmom dispraksije, te da ne postoje razlike izmeĊu djeĉaka i djevojĉica, odnosno da djeĉaci nisu nespretniji od djevojĉica pri praktiĉnom radu. Ispitanici su se izjasnili da su kod djece koja su nespretnija posumnjali na dispraksiju, te da su se prema toj djeci drugaĉiji odnosili.
dispraksija, tehniĉka kultura, teškoće u razvoju
nije evidentirano
engleski
Teaching technical culture to students with dyspraxia
nije evidentirano
dyspraxia, technical culture, difficulties in development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split