Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE (CROSBI ID 415621)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ćalušić, Sandra RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE / Marangunić, Nikola (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Ćalušić, Sandra

Marangunić, Nikola

hrvatski

RAD S UČENICIMA S DISPRAKSIJOM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE

Dispraksija predstavlja poteškoću pri organiziranju pokreta, a još se naziva i „sindrom nespretnog djeteta“. Ĉesto se za takvo dijete kaţe da je nespretno, no rijetko kojem se postavi dijagnoza. Problem je u tome što se dispraksija najĉešće javlja uz druge teškoće u razvoju, te se dijagnoza postavlja u teţim sluĉajevima. Organizacija nastave i rad s uĉenicima s teškoćama u razvoju iziskuje puno truda i strpljenja. Nastavnik treba uvidjeti uĉenikove mogućnosti i potrebe te to uzeti u obzir pri radu s djetetom s poteškoćama. U nastavi tehniĉke kulture nastavnici pored teorijskog znanja provjeravaju i praktiĉne vještine koje su uĉenici usvojili. U ovom radu je provedeno istraţivanje u kom su sudjelovali nastavnici tehniĉke kulture. Cilj istraţivanja bio je doznati koliko su nastavnici tehniĉke kulture upoznati s pojmom dispraksije, odnosno jesu li se do sada s tim pojmom susreli. Istraţivanje je pokazalo da su se nastavnici susreli s pojmom dispraksije, te da ne postoje razlike izmeĊu djeĉaka i djevojĉica, odnosno da djeĉaci nisu nespretniji od djevojĉica pri praktiĉnom radu. Ispitanici su se izjasnili da su kod djece koja su nespretnija posumnjali na dispraksiju, te da su se prema toj djeci drugaĉiji odnosili.

dispraksija, tehniĉka kultura, teškoće u razvoju

nije evidentirano

engleski

Teaching technical culture to students with dyspraxia

nije evidentirano

dyspraxia, technical culture, difficulties in development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti