UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE (CROSBI ID 415620)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Anković, Ana
Marangunić, Nikola
hrvatski
UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
Učenicima s ADHD-om u nastavi podršku pružaju učitelji, stručni suradnici, roditelji i ostali vršnjaci iz razreda. Učitelj treba poticati i razvijati svijest o različitosti učenika. U odgojnoobrazovnom sustavu za učenike s posebnim potrebama izrađuju se individualizirani odgojnoobrazovni programi koji se temelje na procjeni sposobnosti, interesu i potrebi učenika. Za učenike s ADHD-om programi se minimalno mijenjaju, a kroz samu nastavu traže pažnju koju im učitelj treba posvetiti. Predmet Tehnička kultura doprinosi u razvijanju općih učenikovih sposobnosti. Velik broj učenika s teškoćama u razvoju je usmjeren prema strukovnim zanimanjima, stoga je posebno dragocjeno da upravo ovaj predmet da dobar pristup svojom građom i metodičko-didaktičkim pristupom.
individalizirani postupci, inkluzija, različitosti
nije evidentirano
engleski
ADHD STUDENTS IN TEACHING TECHNICAL CULTURE
nije evidentirano
individualized educational programs, inclusion, diversity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split