Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE (CROSBI ID 415620)

Ocjenski rad | diplomski rad

Anković, Ana UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE / Marangunić, Nikola (mentor); Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Anković, Ana

Marangunić, Nikola

hrvatski

UČENICI S ADHD-OM U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE

Učenicima s ADHD-om u nastavi podršku pružaju učitelji, stručni suradnici, roditelji i ostali vršnjaci iz razreda. Učitelj treba poticati i razvijati svijest o različitosti učenika. U odgojnoobrazovnom sustavu za učenike s posebnim potrebama izrađuju se individualizirani odgojnoobrazovni programi koji se temelje na procjeni sposobnosti, interesu i potrebi učenika. Za učenike s ADHD-om programi se minimalno mijenjaju, a kroz samu nastavu traže pažnju koju im učitelj treba posvetiti. Predmet Tehnička kultura doprinosi u razvijanju općih učenikovih sposobnosti. Velik broj učenika s teškoćama u razvoju je usmjeren prema strukovnim zanimanjima, stoga je posebno dragocjeno da upravo ovaj predmet da dobar pristup svojom građom i metodičko-didaktičkim pristupom.

individalizirani postupci, inkluzija, različitosti

nije evidentirano

engleski

ADHD STUDENTS IN TEACHING TECHNICAL CULTURE

nije evidentirano

individualized educational programs, inclusion, diversity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Interdisciplinarne tehničke znanosti, Obrazovne znanosti