Uloga stručnog suradnika logopeda u inkluzivnom obrazovanju (CROSBI ID 655013)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Pavičić Dokoza, Katarina
hrvatski
Uloga stručnog suradnika logopeda u inkluzivnom obrazovanju
Uspješnost inkluzivnog pristupa ovisi o spremnosti okoline na prilagodbe prema potrebama svih članova društva. Biti spreman prilagođavati se, a to znači i mijenajti svoje stavove i navike, podrazumijeva dodatna znanja i spoznaje o specifičnostima funkcioniranja onih članova društva zbog kojih su promjene potrebne. Jačanjem znanja o mogućnostima učenika s teškoćama kao i senzibilizacija svih dionika procesa temeljena na prihvaćanju razičitosti, daje svakom učeniku osjećaj pripadnosti i partnerstva. Uloga stručnog suradnika logopeda upravo jeste stvaranje okvira za inkluzivno obrazovanje vodeći računa o svim čimbenicima (govorno-jezičnim I komunikacijskim, kognitivnim, socijalnim, emocionalnim) u procesu učenja i cjelovitog razvoja.
inkluzija ; logoped
nije evidentirano
engleski
Role of speech-language pathologist as an expert associate in inclusive education
nije evidentirano
inclusion ; speech-language pathologist
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
11. dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi
pozvano predavanje
05.10.2017-06.10.2017
Split, Hrvatska