Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906105

Izazovi i mogućnosti inkluzivnog obrazovanja – uloga stručnog suradnika logopeda


Pavičić Dokoza, Katarina
Izazovi i mogućnosti inkluzivnog obrazovanja – uloga stručnog suradnika logopeda // Od znanosti do učionice
Split, Hrvatska, 2017. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 906105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi i mogućnosti inkluzivnog obrazovanja – uloga stručnog suradnika logopeda
(Challenges and opportunities of inclusive education - the role of speech-language pathologist as an expert associate)

Autori
Pavičić Dokoza, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Od znanosti do učionice

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 5-6. 10. 2017

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
inkluzija ; logoped
(inclusion ; speech-language pathologist)

Sažetak
Uspješnost inkluzivnog pristupa ovisi o spremnosti okoline na prilagodbe prema potrebama svih članova društva. Biti spreman prilagođavati se, a to znači i mijenajti svoje stavove i navike, podrazumijeva dodatna znanja i spoznaje o specifičnostima funkcioniranja onih članova društva zbog kojih su promjene potrebne. Jačanjem znanja o mogućnostima učenika s teškoćama kao i senzibilizacija svih dionika procesa temeljena na prihvaćanju razičitosti, daje svakom učeniku osjećaj pripadnosti i partnerstva. Uloga stručnog suradnika logopeda upravo jeste stvaranje okvira za inkluzivno obrazovanje vodeći računa o svim čimbenicima (govorno-jezičnim I komunikacijskim, kognitivnim, socijalnim, emocionalnim) u procesu učenja i cjelovitog razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Poliklinika SUVAG

Profili:

Avatar Url Katarina Pavičić Dokoza (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Pavičić Dokoza, Katarina
Izazovi i mogućnosti inkluzivnog obrazovanja – uloga stručnog suradnika logopeda // Od znanosti do učionice
Split, Hrvatska, 2017. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
Pavičić Dokoza, K. (2017) Izazovi i mogućnosti inkluzivnog obrazovanja – uloga stručnog suradnika logopeda. U: Od znanosti do učionice.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, K.}, year = {2017}, keywords = {inclusion, speech-language pathologist}, title = {Challenges and opportunities of inclusive education - the role of speech-language pathologist as an expert associate}, keyword = {inclusion, speech-language pathologist}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }