Pregled bibliografske jedinice broj: 906067
Načelo zavičajnosti u nastavi hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole
Načelo zavičajnosti u nastavi hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole // Šokačka rič 14, slavonski dijalekt izvan hrvatskih državnih granica
Vinkovci: ZAKUD Vukovarsko-srijemske županije, 2017. str. 191-201 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 906067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načelo zavičajnosti u nastavi hrvatskoga jezika od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole
(Principle of homeland teaching in the Croatian language from the first to the fourth grade of the elementary school)
Autori
Berbić Kolar, Emina ; Ćorković, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Šokačka rič 14, slavonski dijalekt izvan hrvatskih državnih granica
/ - Vinkovci : ZAKUD Vukovarsko-srijemske županije, 2017, 191-201
ISBN
978-953-57381-7-6
Skup
Slavonski dijalekt izvan hrvatskih državnih granica
Mjesto i datum
Vinkovci, Hrvatska, 04.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
načelo zavičajnosti, nastava Hrvatskoga jezika, nastavna sredstva
(principle of indigenisation, Croatian language, teaching, teaching aid)
Sažetak
Središnje mjesto u ovome radu zauzima načelo zavičajnosti u nastavi Hrvatskoga jezika. Svrha je rada istražiti pojavnost načela zavičajnosti u propisanim nastavnim sredstvima za hrvatski jezik od prvoga do četvrtoga razreda osnovne škole, ispitati stavove učitelja o provedbi ovog načela u nastavi i realizaciju istog te upoznati odnos učenika i zavičajnoga govora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Kroatologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Emina Berbić Kolar
(autor)