Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Politika upravljanja prigovorima turista – teoretski aspekt i praktična primjena (CROSBI ID 59789)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Slivar, Iva ; Paulišić, Morena ; Galant, Adriana Politika upravljanja prigovorima turista – teoretski aspekt i praktična primjena // Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 185-202

Podaci o odgovornosti

Slivar, Iva ; Paulišić, Morena ; Galant, Adriana

hrvatski

Politika upravljanja prigovorima turista – teoretski aspekt i praktična primjena

n.a.

n.a.

nije evidentirano

engleski

Policy of managing guests' complaints - theoretical aspects and best practice

nije evidentirano

n.a.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

185-202.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kupovno ponašanje turista

Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

2017.

978-953-7320-61-4

Povezanost rada

Ekonomija