Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost korištenja novijih sredstava komunikacije u katehzaciji i odgoju mladih za etiku komunikacije (CROSBI ID 244394)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Volarević Marijo:Prović Mihael Važnost korištenja novijih sredstava komunikacije u katehzaciji i odgoju mladih za etiku komunikacije // Crkva u svijetu : CUS, 52 (2017), 3; 501-522

Podaci o odgovornosti

Volarević Marijo:Prović Mihael

hrvatski

Važnost korištenja novijih sredstava komunikacije u katehzaciji i odgoju mladih za etiku komunikacije

U ovom radu nastojati ćemo kroz četiri poglavlja promišljati o važnosti upotrebe medija i novijih sredstava komunikacije u katehizaciji i odgoju mladih, imajući pri tom u vidu dva cilja. Prvi cilj ide u smjeru da prikaže na koji način katehizacijska i novo evangelizacijska poruka Crkve preko novijih sredstava komunikacije mogla bi biti mladima više prepoznatljiva i razumljiva, a drugi da ukaže na važnost odgoja i usvajanja etičkih načela komunikacije za mlade kako bi i sami mogli postati prenositelji nove evangelizacijske poruke. U prvom dijelu rada ukratko ćemo se osvrnuti na odnos Crkve prema sredstvima društvene komunikacije i pozitivnim promjenama koje su se osobito dogodile nakon Drugog vatikanskog koncila. U drugom djelu nastoji se prikazati kakav je to „suvremeni mozaik lica Katoličke Crkve“ orisan kroz dijalog i komunikaciju Crkve sa svijetom. U trećem dijelu govori se o mogućnostima dvosmjerne komunikacije između Crkve i mladih, koja se događa na način da izvor informacije (Crkva), šalje poruku primatelju (mladi) koju kroz prijenosnike (sredstva komunikacije) kodira i na kraju se dobije povratnu dekodirana poruka (feedback-mladih) izvoru informacije (Crkvi). Riječ je o dvosmjernoj komunikaciju u kojoj mladi dekodirajući poruku i šaljući povratnu informaciju komuniciraju sa Crkvom. Na taj način mladi nisu samo pasivni primatelji nego aktivni sudionici komunikacije. Zbog toga u četvrtom dijelu govori se o važnosti i potrebi odgoja mladih za etiku komunikacije kako bi i sami mogli postati evangelizatori u svijetu novih tehnologija i tzv. novog „digitalnog kontinenta“ u kojem su mladi više „urođenici“ nego „pridošlice“.

Crkva, mladi, odgoj, katehezacija, nova evangelizacija, etika komunikacije, sredstva društvenog priopćavanja.

nije evidentirano

engleski

Importance of using more recent means of communication in catechesis and education of young people for ethical communication

nije evidentirano

Church, young people, education, catechesis, new evangelization, ethics of communication, mass media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52 (3)

2017.

501-522

objavljeno

0352-4000

1848-9656

Povezanost rada

Teologija