Nastava likovne kulture kao poligon za problematiziranje aktualnih urbanističko- arhitektonskih natječaja u svrhu oblikovanja javnih prostora učenikova lokalnog okruženja. (CROSBI ID 654919)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Đira, Marina
hrvatski
Nastava likovne kulture kao poligon za problematiziranje aktualnih urbanističko- arhitektonskih natječaja u svrhu oblikovanja javnih prostora učenikova lokalnog okruženja.
Posterom se prikazuje izvedba nastavne teme iz likovne kulture pod nazivom Oblikovanje prostornih površina za 8. razred osnovne škole kojom se, u suradnji sa šibenskim učenicima, problematizira urbanističko-arhitektonski natječaj za preuređenje šibenske Poljane iz 2011. godine.
oblikovanje prostornih površina, urbanizam, trg, kulturna baština, šibenska Poljana, javni natječaj
nije evidentirano
engleski
Art education as a training ground for problematizing current urban-architectural tenders for public spaces in student's local area
nije evidentirano
environmental design, urbanism, square, cultural heritage, Poljana in Šibenik, public tender
nije evidentirano
Podaci o prilogu
129-130.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije
Škojo, Tihana
Osijek: Sveučilište Jurja Strossmayera u Osijeku. Umjetnička akademija u Osijeku.
978-953-8181-02-3
Podaci o skupu
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy
poster
12.10.2017-13.10.2017
Osijek, Hrvatska