Konteksti čitanja: razumijevanje i sociokulturno znanje (CROSBI ID 15691)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćavar, Ana
hrvatski
Konteksti čitanja: razumijevanje i sociokulturno znanje
Knjiga se bavi čitanjem i ulogom prethodnog znanja u razumijevanju. Polazeći od određenja čitanja kao interaktivnog procesa oblikovanja značenja i čimbenikâ koji utječu na razumijevanje, ispitivao se utjecaj prethodnog znanja na čitljivost književnog teksta u vremenski odmaknutom čitanju. Težište je pritom stavljeno na sociokulturno znanje koje čitatelju omogućuje tumačenje, mjestimično i uočavanje kulturno obilježenih tekstnih sastavnica te zaključivanje u razumijevanju. Oblikovani kontekstualni pristup prijedlog je pristupa sociokulturno obilježenim tekstovima u nastavi.
čitanje, razumijevanje, sociokulturno znanje, kontekstualni pristup
nije evidentirano
engleski
Contexts of Reading: Comprehension and Socio- Cultural Knowledge
nije evidentirano
reading, comprehension, sociocultural knowledge, contextual approach
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada
2017.
978-953-169-354-7
247
objavljeno