Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konteksti čitanja: razumijevanje i sociokulturno znanje (CROSBI ID 15691)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Ćavar, Ana Konteksti čitanja: razumijevanje i sociokulturno znanje. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada, 2017

Podaci o odgovornosti

Ćavar, Ana

hrvatski

Konteksti čitanja: razumijevanje i sociokulturno znanje

Knjiga se bavi čitanjem i ulogom prethodnog znanja u razumijevanju. Polazeći od određenja čitanja kao interaktivnog procesa oblikovanja značenja i čimbenikâ koji utječu na razumijevanje, ispitivao se utjecaj prethodnog znanja na čitljivost književnog teksta u vremenski odmaknutom čitanju. Težište je pritom stavljeno na sociokulturno znanje koje čitatelju omogućuje tumačenje, mjestimično i uočavanje kulturno obilježenih tekstnih sastavnica te zaključivanje u razumijevanju. Oblikovani kontekstualni pristup prijedlog je pristupa sociokulturno obilježenim tekstovima u nastavi.

čitanje, razumijevanje, sociokulturno znanje, kontekstualni pristup

nije evidentirano

engleski

Contexts of Reading: Comprehension and Socio- Cultural Knowledge

nije evidentirano

reading, comprehension, sociocultural knowledge, contextual approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada

2017.

978-953-169-354-7

247

objavljeno

Povezanost rada

Povezane osobe





nije evidentirano