Inoviranje poslovnih modela poduzeća kao poticaj razvoju (CROSBI ID 654910)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Perić, Marko
hrvatski
Inoviranje poslovnih modela poduzeća kao poticaj razvoju
Poduzeća ne konkuriraju jedna drugima strategijama već poslovnim modelima, a svako uspješno poduzeće počiva na „zdravom“ poslovnom modelu. Kao trenutni prikaz unutarnje organiziranosti poduzeća i vrijednosti koju poduzeće stvara za svoje kupce i sebe, poslovni model može biti izvor konkurentske prednosti, a često i uvjet opstanka poduzeća. Bez obzira što je tema poslovnih modela iznimno aktualna u znanstvenoj i stručnoj literaturi posljednjih dvadesetak godina, zaključci su i dalje poprilično divergentni i heterogeni. Cilj ovog rada je pridonijeti jasnijem definiranju poslovnog modela i njegovih elemenata te istaknuti važnost inoviranja poslovnih modela za provedbu prikladne strategije i u konačnici stvaranje konkurentske prednosti i iznadprosječnog poslovnog rezultata pojedinog poduzeća. Pregled recentne literature ukazuje da su odabir i inoviranje poslovnog modela relevantni, a ponekad i ključni za poslovni rezultat poduzeća. Spoznaje iz ovog rada mogu biti od koristi kako menadžerima svih razina unutar poduzeća tako i nositeljima nacionalnih politika kako bi se potaknuo rast i razvoj gospodarstva u cjelini.
poslovni model ; inovacije ; konkurentska prednost
Urednička recenzija
engleski
Business Model Innovation as an Incentive for Development
nije evidentirano
business model ; innovations ; competitive advantage
nije evidentirano
Podaci o prilogu
287-301.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Ekonomska politika Hrvatske u 2018.
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista
978-953-262-107-5
Podaci o skupu
25. tradicionalno savjetovanje "Ekonomska politika Hrvatske u 2018."
ostalo
08.11.2017-10.11.2017
Opatija, Hrvatska