Uporaba mobilnih aplikacija u nastavi početnoga čitanja (CROSBI ID 654905)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Bačeković-Mitrović, Davorka
hrvatski
Uporaba mobilnih aplikacija u nastavi početnoga čitanja
Početno čitanje prilično je zanemareno područje. Umjesto da se aktualna znanstvena misao usmjeri prema trendovima uporabe mobilnih aplikacija za učenje čitanja te prema interesu naših najmlađih za nove medije, čini se da je metodika početnoga čitanja zastala na području slovopisa, kaligrafije i tradicionalnoga pristupa pri učenju čitanja, ne uvažavajući činjenicu da naši učenici dolaze u školu gotovo kao formirani čitači (što ne znači da su formirani čitatelji!). Stoga se u ovome znanstvenome radu ispituju mišljenja učitelja razredne nastave (N=1095) o nekim pitanjima povezanim s područjem početnoga čitanja, s naglaskom na učenju potpomognutom IKT-om. Primjenjuje se χ2 test kao neparametrijska metoda kako bi se utvrdile frekvencije uz određena pretpostavljena obilježja aplikacija za učenje čitanja. Zaključuje se da pri izboru aplikacija koje se koriste za oblikovanje sadržaja za učenje čitanja valja uvažiti postojeća metodička znanja o početnome čitanju, ali i perceptivne mogućnosti i dob samih učenika. Valja uvažiti mišljenja učitelja o obilježjima animacije u aplikaciji te o omjeru pojedinih sastavnica softvera.
metodika početnoga čitanja, softverski alati za učenje, m-learning, e-learning, učenje usmjereno na učenika
nije evidentirano
engleski
The use of mobile applications in teaching to read
nije evidentirano
methodology of early reading, software tools for learning, m-learning, E-learning, student centered learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-1.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
11. dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije
predavanje
05.10.2017-06.10.2017
Split, Hrvatska