Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uporaba mobilnih aplikacija u nastavi početnoga čitanja (CROSBI ID 654905)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Bačeković-Mitrović, Davorka Uporaba mobilnih aplikacija u nastavi početnoga čitanja. 2017. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

Bačeković-Mitrović, Davorka

hrvatski

Uporaba mobilnih aplikacija u nastavi početnoga čitanja

Početno čitanje prilično je zanemareno područje. Umjesto da se aktualna znanstvena misao usmjeri prema trendovima uporabe mobilnih aplikacija za učenje čitanja te prema interesu naših najmlađih za nove medije, čini se da je metodika početnoga čitanja zastala na području slovopisa, kaligrafije i tradicionalnoga pristupa pri učenju čitanja, ne uvažavajući činjenicu da naši učenici dolaze u školu gotovo kao formirani čitači (što ne znači da su formirani čitatelji!). Stoga se u ovome znanstvenome radu ispituju mišljenja učitelja razredne nastave (N=1095) o nekim pitanjima povezanim s područjem početnoga čitanja, s naglaskom na učenju potpomognutom IKT-om. Primjenjuje se χ2 test kao neparametrijska metoda kako bi se utvrdile frekvencije uz određena pretpostavljena obilježja aplikacija za učenje čitanja. Zaključuje se da pri izboru aplikacija koje se koriste za oblikovanje sadržaja za učenje čitanja valja uvažiti postojeća metodička znanja o početnome čitanju, ali i perceptivne mogućnosti i dob samih učenika. Valja uvažiti mišljenja učitelja o obilježjima animacije u aplikaciji te o omjeru pojedinih sastavnica softvera.

metodika početnoga čitanja, softverski alati za učenje, m-learning, e-learning, učenje usmjereno na učenika

nije evidentirano

engleski

The use of mobile applications in teaching to read

nije evidentirano

methodology of early reading, software tools for learning, m-learning, E-learning, student centered learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

11. dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije

predavanje

05.10.2017-06.10.2017

Split, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano