Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu (CROSBI ID 415550)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bošnjak, Matea Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu / Frančišković, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Bošnjak, Matea

Frančišković, Ivan

hrvatski

Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu

U ovom diplomskom radu opisat će se obilježja specifičnosti turističkog proizvoda iz perspektive marketinškog spleta usluga, pri čemu će se staviti naglasak na formiranje cijena u turizmu.

marketinške strategije, turizam, cijene

nije evidentirano

engleski

Marketing strategies for price formation in tourism

nije evidentirano

marketing strategies, tourism, prices

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija