Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 905674

Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu


Bošnjak, Matea
Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 905674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu
(Marketing strategies for price formation in tourism)

Autori
Bošnjak, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
50

Mentor
Frančišković, Ivan

Ključne riječi
marketinške strategije, turizam, cijene
(marketing strategies, tourism, prices)

Sažetak
U ovom diplomskom radu opisat će se obilježja specifičnosti turističkog proizvoda iz perspektive marketinškog spleta usluga, pri čemu će se staviti naglasak na formiranje cijena u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Frančišković (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Bošnjak, Matea
Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bošnjak, M. (2017) 'Marketinške strategije formiranja cijena u turizmu', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{s}njak, M.}, year = {2017}, pages = {50}, keywords = {marketing strategies, tourism, prices}, title = {Marketing strategies for price formation in tourism}, keyword = {marketing strategies, tourism, prices}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font