Unapređenje procesa povrata u maloprodajnom lancu (CROSBI ID 415547)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Križanić, Petra
Bajor, Ivona
hrvatski
Unapređenje procesa povrata u maloprodajnom lancu
Proces povrata na razini maloprodaje promatra se kao proces iniciran od krajnjeg korisnika ili iniciran od poslovnih subjekata opskrbnog lanca. Najveće količine povrata uključuju povrate poslovnih subjekata koji su inicirani iz različitih razloga: povlačenje sezonskog asortimana, povlačenje artikala iz prodaje, povrat proizvoda zbog isteka roka trajanja te opoziv proizvoda. U radu se detaljno analizira svaki povratni proces jednog maloprodajnog lanca u Republici Hrvatskoj, što podrazumijeva razloge povrata i nedostatke maloprodajnog lanca. Na temelju analize ponuditi će se prijedlog optimizacije promatranog sustava s ciljem povećanog zadovoljstva krajnjih korisnika, smanjenja troškova te uštedom vremena.
povratna logistika, aktivnosti povratne logistike, maloprodajni lanac
nije evidentirano
engleski
IMPROVING THE RETURN PROCESS IN A RETAIL CHAIN
nije evidentirano
reverse logistics, reverse logistics activities, retail chain
nije evidentirano
Podaci o izdanju
76
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prometnih znanosti
Zagreb