Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih (CROSBI ID 654843)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Maras, Nevenka
hrvatski
Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih
Živimo u vremenu globalnih promjena u kojem ekološki problemi svakog dana postaju sve veći i time bitno ugrožavaju našu budućnost. U rješavanju tih problema i obrazovanje mora preuzeti svoju zadaću i osigurati mladima stjecanje kvalitetnih znanja i razvitak kompetencija potrebnih za suočavanje s takvim izazovima. Već od početka formalnog obrazovanja valja inzistirati na razvitku drukčijeg odnosa i odgovornosti prema sebi, prema drugima i prema okolini koja nas okružuje. Ekološke teme obrađuju se u okviru različitih nastavnih predmeta, no na koji način? U nekim školama još uvijek dominira tradicionalni način poučavanja koji učenike ne priprema za budućnost, zbog čega se potrebno okrenuti novim, aktivnim oblicima učenja, među kojima posebno mjesto zauzima i inovativno, anticipacijsko i participacijsko učenje. Svrha je ovog rada istaknuti važnost onih oblika učenja u kontekstu ekološkog obrazovanja koji su usmjereni na djelovanje. U tom smislu elaborirat će se i koncept inovativnog učenja, koji upravo u kontekstu ekološkog obrazovanja može postići svoju najefikasniju primjenu.
aktivno učenje ; anticipacijsko učenje ; ekološko obrazovanje ; inovativno učenje ; participacijsko učenje
nije evidentirano
engleski
Inovative learning and ecological education of the young
nije evidentirano
active learning ; anticipatory learning ; ecological education ; innovative learning, participatory learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
141-149.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova
Cambi, Nened
Split: Književni krug Split
978-953-163-382-6
Podaci o skupu
Zavičajna baština i održivi razvoj
predavanje
06.12.2012-06.12.2012
Split, Hrvatska