Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih (CROSBI ID 654843)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Maras, Nevenka Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih // Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova / Cambi, Nened (ur.). Split: Književni krug Split, 2012. str. 141-149

Podaci o odgovornosti

Maras, Nevenka

hrvatski

Inovativno učenje i ekološko obrazovanje mladih

Živimo u vremenu globalnih promjena u kojem ekološki problemi svakog dana postaju sve veći i time bitno ugrožavaju našu budućnost. U rješavanju tih problema i obrazovanje mora preuzeti svoju zadaću i osigurati mladima stjecanje kvalitetnih znanja i razvitak kompetencija potrebnih za suočavanje s takvim izazovima. Već od početka formalnog obrazovanja valja inzistirati na razvitku drukčijeg odnosa i odgovornosti prema sebi, prema drugima i prema okolini koja nas okružuje. Ekološke teme obrađuju se u okviru različitih nastavnih predmeta, no na koji način? U nekim školama još uvijek dominira tradicionalni način poučavanja koji učenike ne priprema za budućnost, zbog čega se potrebno okrenuti novim, aktivnim oblicima učenja, među kojima posebno mjesto zauzima i inovativno, anticipacijsko i participacijsko učenje. Svrha je ovog rada istaknuti važnost onih oblika učenja u kontekstu ekološkog obrazovanja koji su usmjereni na djelovanje. U tom smislu elaborirat će se i koncept inovativnog učenja, koji upravo u kontekstu ekološkog obrazovanja može postići svoju najefikasniju primjenu.

aktivno učenje ; anticipacijsko učenje ; ekološko obrazovanje ; inovativno učenje ; participacijsko učenje

nije evidentirano

engleski

Inovative learning and ecological education of the young

nije evidentirano

active learning ; anticipatory learning ; ecological education ; innovative learning, participatory learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

141-149.

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zavičajna baština i održivi razvoj : oživjeti baštinu pa živjeti od nje : zbornik radova

Cambi, Nened

Split: Književni krug Split

978-953-163-382-6

Podaci o skupu

Zavičajna baština i održivi razvoj

predavanje

06.12.2012-06.12.2012

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija