Privatna poduka učenika osnovne škole u Moodleu (CROSBI ID 654837)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Ivić, Josipa ; Tomaš, Suzana
hrvatski
Privatna poduka učenika osnovne škole u Moodleu
Ovim se radom ukazuje na uporabu sustava za e- učenje u svrhu pružanjasvakodnevne pomoći učenicima osnovne škole u učenju, poučavanju i testiranju znanja. Nemotiviranost za proces učenja, neodgovornost prema školskim obvezama te nesigurnost učenika reflektiraju se na loše rezultate koji se postižu u redovitoj nastavi tijekom vrednovanja učeničkog znanja. Stoga, roditelji takve poteškoće rješavaju odlascima na privatne poduke (repeticije) te školske obveze vlastite djece povjeravaju drugoj osobi. Autorice rada smatraju da bi promjena u metodi poučavanja, koja uključuje učenje pomoću sustava za e- učenje, a omogućuje proces aktivnog učenja na koji učenici nisu naviknuti, motivirala učenike na samostalno učenje, sigurnost u radu te im vratila samopouzdanje. Cilj je takvog načina učenja ostvariti poučavanje uz pomoć sustava Moodle tutorskim učenjem, hibridnim učenjem te online poučavanjem.
privatna poduka, hibridno učenje, osnovna škola
nije evidentirano
engleski
Private tutoring in Moodle for students of elementary school
nije evidentirano
private tutoring, blended learning, elementary school
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-10.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
https://radovi.cuc.carnet.hr
Podaci o skupu
CUC 2017 Povezani znanjem
predavanje
08.11.2017-10.11.2017
Dubrovnik, Hrvatska