Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prostori učenja u tranziciji (CROSBI ID 15683)

Urednička knjiga | ostalo | domaća recenzija

Learning Spaces in Transition / Prostori učenja u tranziciji / Vukić, Feđa (ur.) Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014

Podaci o odgovornosti

Vukić, Feđa

Čargonja, Hrvoje

hrvatski

Prostori učenja u tranziciji

Knjiga „Prostori učenja u tranziciji” donosi tijek, proces i rezultate istoimene radionice koja je u organizaciji Sekcije za edukaciju UNICEF-a, Arhitektonskog fakulteta, Studija dizajna i Škole narodnog zdravlja „Andrija Štampar” Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu bila održana od 25. do 28. listopada 2013. godine. Tema radionice bili su polufunkcionalni i pomalo zapušteni prostori osnovnih škola u Požeško-slavonskoj županiji za koje su studenti diplomskog studija arhitekture i dizajna izradili interdisciplinarne projekte, vođeni mentorima s Arhitektonskog fakulteta i sa Studija dizajna.

edukacija, dizajn, arhitektura, infrastruktura

nije evidentirano

engleski

Learning Spaces in Transition

Knjiga „Prostori učenja u tranziciji” donosi tijek, proces i rezultate istoimene radionice koja je u organizaciji Sekcije za edukaciju UNICEF-a, Arhitektonskog fakulteta, Studija dizajna i Škole narodnog zdravlja „Andrija Štampar” Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu bila održana od 25. do 28. listopada 2013. godine. Tema radionice bili su polufunkcionalni i pomalo zapušteni prostori osnovnih škola u Požeško-slavonskoj županiji za koje su studenti diplomskog studija arhitekture i dizajna izradili interdisciplinarne projekte, vođeni mentorima s Arhitektonskog fakulteta i sa Studija dizajna.

education, design, architecture, infrastructure

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Arhitektonski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2014.

978-953-6229-98-7

163

objavljeno

Povezanost rada

Arhitektura i urbanizam, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Dizajn