Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poslovni sastanci na primjeru tvrtke Muller (CROSBI ID 415493)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Grudić, Monika Poslovni sastanci na primjeru tvrtke Muller / Ražnjević Zdrilić, Marijana (mentor); Zadar, Sveučilište u Zadru, . 2017

Podaci o odgovornosti

Grudić, Monika

Ražnjević Zdrilić, Marijana

hrvatski

Poslovni sastanci na primjeru tvrtke Muller

Komunikacija je usko primjenjiva u svim sferama života. Ona stvara situacije u kojima je moguće shvatiti svrhu pogleda, dodira, misli ili riječi. U ovom radu je riječ o formalnoj, odnosno poslovnoj komunikaciji. Formalna komunikacija podrazumijeva unaprijed sustavan, planiran, službeni proces prijenosa informacije u govorenom i pisanom obliku, usklađen s potrebama organizacije. Komunikacija je posebice važna kod međuljudskih odnosa na radnom mjestu. Pozitivni efekti koji mogu proizaći iz dobrih odnosa mogu utjecati na radni moral tima, odrediti kako će se grupa radnika postaviti prema zadanim ciljevima, utjecati na stupanj suradnje među članovima tima ili motivirati grupu na davanje najboljeg od svakog pojedinačno. Radeći u radnim skupinama ili pak timovima, osoba postaje fleksibilnija, otvorenija i spremna na grupni rad. Također, radeći u dobroj atmosferi, komunikacija postaje uspješna te vodi do cilja. Nasuprot tome, sukobi unutar organizacije narušavaju radne odnose, a pojedincu ili skupini ulijevaju osjećaj straha, manje vrijednosti, zbunjenosti te tako rezultiraju puno manjom radnom produktivnošću. Također, za bolju produktivnost zaposlenika, odgovorni su voditelji koji predstavljaju vođe i menadžere koji pak svojom osobnošću i načinom vođenja usmjeravaju zaposlenike. U mnogim organizacijama se menadžeri natječu u dobivanju informacija za utjecaj i resurse, a mogući sukobi u odabiru ciljeva kao i sredstva za njihovo ostvarenje nisu uvijek etični. Ponekad je vođa u isto vrijeme i menadžer u jednom ili više područja. No, to nije dovoljno da bi ostavio dojam pa poneki započinju isticanjem, a onda kako im se pouzdanje povećava, upuštaju se dalje u zahtijevniju ulogu vođe. Prije svega, vođa je netko tko posjeduje određene osobine, kao što su: sklonost timskom radu, energičnost, sposobnost, organiziranost, fleksibilnost, ustrajnost ... Svakoga dana, tjedna, mjeseca i godine voditelj se brine o svome timu pa neprestano vodi proces tako da: upoznaje tim s ciljevima i zadaćama, usmjerava cjelokupni tim višemu cilju, organizira radno vrijeme, prati napredovanja, prepoznaje, predviđa i rješava probleme, osigurava materijalne i druge uvjete za djelovanje tima. Tvrtka Müller je međunarodna trgovina s dugom tradicijom i s poslovanjem koje je fleksibilno, odgovorno i usmjereno prema budućnosti. Kada se pojave problemi, najlakše i najpravilnije ih je rješavati u posebnoj zatvorenoj prostoriji. Tada se sazivaju i održavaju poslovni sastanci koji moraju biti uvijek unaprijed planirani. Sastanci predstavljaju socijalne procese gdje prisutni rješavaju probleme, iznose svoje ideje, dok voditelj vodi tempo rasprave i bilježi svoje misli u zapisnik. Svaki sastanak ima svoju svrhu i cilj koji želi doseći. Svrhe sastanaka su: informirati, savjetovati, donijeti odluke, riješiti probleme, planirati, konzultirati i motivirati. Sastanci tvrtke Müller najčešće se odvijaju jednom mjesečno, a njihovi djelatnici unutar odjela svoj posao obavljaju kvalitetnije zahvaljujući uspješnim sastancima.

radna skupina, tim, komunikacija, zaposlenici, vođa, menadžer, poslovni sastanci tvrtke Müller

nije evidentirano

engleski

Business meetings of company Muller

nije evidentirano

team, team communication, employees, leader, manager, business meetings of company Müller

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

10.07.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zadru

Zadar

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice