Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj nekih stratifikacijskih čimbenika na školski uspjeh (CROSBI ID 244266)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Maras, Nevenka ; Rodek, Jelena Utjecaj nekih stratifikacijskih čimbenika na školski uspjeh // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), (1-2); 41-57

Podaci o odgovornosti

Maras, Nevenka ; Rodek, Jelena

hrvatski

Utjecaj nekih stratifikacijskih čimbenika na školski uspjeh

Brojne su studije dokazale da stupanj obrazovanja roditelja, njihov radni status, posjedovanje umreženog računala i spol učenika utječu na školski uspjeh djece, posebice u osnovnoj školi. U ovom radu pokušava se utvrditi povezanost nekih stratifikacijskih čimbenika sa školskim uspjehom, povezanost školskog uspjeha s uporabom interneta radi obrazovanja kao i svrha uporabe interneta. Anketirano je 87 ispitanika – učenika sedmih razreda Osnovne škole "Ostrog", u Kaštel Lukšiću. Vjerojatnost povezanosti među spomenutim varijablama istražena je hi-kvadrat testom. Pritom je nađena pozitivna povezanost među varijablama: radni status roditelja i školski uspjeh, svrha uporabe interneta i spol, te uporaba interneta radi obrazovanja i školski uspjeh. Također je utvrđeno da se dječaci više služe komunikacijskim uslugama interneta od djevojčica.

školski uspjeh: socioekonomski status ; stupanj obrazovanja roditelja ; radni status roditelja ; posjedovanje umreženog računala ; svrha korištenja interneta ; internet i obrazovanje ; spol

nije evidentirano

engleski

The influence of some stratification factors on school success

nije evidentirano

pupils' school success ; socio-economic status ; parents' educational degree ; parents' working status ; the internet access ; the purpose of the internet use ; the internet an education ; pupils' gender

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61 ((1-2))

2012.

41-57

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti