Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904662

Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora


Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina
Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora // Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile, Fakultet ekonomije i turizma, 2017. str. 101-110


Naslov
Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora
(Planning and buying a travel - decision-making on the example of family vacation)

Autori
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kupovno ponašanje turista

Urednik/ci
Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa

Izdavač
Sveučilište Jurja Dobrile, Fakultet ekonomije i turizma

Grad
Pula

Godina
2017

Raspon stranica
101-110

ISBN
978-953-7320-61-4

Ključne riječi
Kupovno ponašanje, odlučivanje, obiteljski odmor
(Buying behaviour, decision-making, family vacation)

Sažetak
Ponašanje potrošača odnosno turista u procesu donošenja odluke o kupnji je složeno te se sastoji od više faza. Stoga, marketinški stručnjaci nužno moraju poznavati sve pojedine elemente i utjecaje na pojedine faze u procesu donošenja odluke o kupnji na turističkome tržištu. Kompleksnost samog procesa donošenja odluke o kupnji, koji je u većini emocionalna odluka, predstavlja izazov za marketinške stručnjake. Različiti utjecaji, pogotovo u fazi prikupljanja i procjene informacija dolaze većinom pomoću novih medija, kao što je Internet. Obiteljski odmor predstavlja važan element za turizam u Hrvatskoj, pogotovo za one destinacije koje su pozicionirane kao destinacije za obiteljski odmor. Radi važnosti obiteljskog odmora istraživanje se usmjerava na utvrđivanje određenih zakonitosti i trendova u procesu odlučivanja o obiteljskome odmoru. Rezultati istraživanja ukazuju da je moguće identificirati različite skupine utjecaja na proces donošenja odluka o obiteljskom odmoru. Dominantan utjecaj na proces odlučivanja ima žena ali se odluke ipak donose zajedničkim odlučivanjem. Prilikom odlučivanja najviše pozornosti se pridaje sadržajima u destinaciji te pristupačnosti cijena u destinaciji. Informacije o turističkoj ponudi se prikupljaju najviše putem Interneta ali i od prijatelja i poznanika koji imaju iskustvo s određenom turističkom destinacijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
ZP UNIRI 2/16

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija