Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora (CROSBI ID 59752)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
hrvatski
Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora
Ponašanje potrošača odnosno turista u procesu donošenja odluke o kupnji je složeno te se sastoji od više faza. Stoga, marketinški stručnjaci nužno moraju poznavati sve pojedine elemente i utjecaje na pojedine faze u procesu donošenja odluke o kupnji na turističkome tržištu. Kompleksnost samog procesa donošenja odluke o kupnji, koji je u većini emocionalna odluka, predstavlja izazov za marketinške stručnjake. Različiti utjecaji, pogotovo u fazi prikupljanja i procjene informacija dolaze većinom pomoću novih medija, kao što je Internet. Obiteljski odmor predstavlja važan element za turizam u Hrvatskoj, pogotovo za one destinacije koje su pozicionirane kao destinacije za obiteljski odmor. Radi važnosti obiteljskog odmora istraživanje se usmjerava na utvrđivanje određenih zakonitosti i trendova u procesu odlučivanja o obiteljskome odmoru. Rezultati istraživanja ukazuju da je moguće identificirati različite skupine utjecaja na proces donošenja odluka o obiteljskom odmoru. Dominantan utjecaj na proces odlučivanja ima žena ali se odluke ipak donose zajedničkim odlučivanjem. Prilikom odlučivanja najviše pozornosti se pridaje sadržajima u destinaciji te pristupačnosti cijena u destinaciji. Informacije o turističkoj ponudi se prikupljaju najviše putem Interneta ali i od prijatelja i poznanika koji imaju iskustvo s određenom turističkom destinacijom.
kupovno ponašanje, odlučivanje, obiteljski odmor
nije evidentirano
engleski
Planning and buying a travel - decision-making on the example of family vacation
nije evidentirano
buying behaviour, decision-making, family vacation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
101-110.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kupovno ponašanje turista
Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2017.
978-953-7320-61-4