Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora (CROSBI ID 59752)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora // Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 101-110

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina

hrvatski

Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora

Ponašanje potrošača odnosno turista u procesu donošenja odluke o kupnji je složeno te se sastoji od više faza. Stoga, marketinški stručnjaci nužno moraju poznavati sve pojedine elemente i utjecaje na pojedine faze u procesu donošenja odluke o kupnji na turističkome tržištu. Kompleksnost samog procesa donošenja odluke o kupnji, koji je u većini emocionalna odluka, predstavlja izazov za marketinške stručnjake. Različiti utjecaji, pogotovo u fazi prikupljanja i procjene informacija dolaze većinom pomoću novih medija, kao što je Internet. Obiteljski odmor predstavlja važan element za turizam u Hrvatskoj, pogotovo za one destinacije koje su pozicionirane kao destinacije za obiteljski odmor. Radi važnosti obiteljskog odmora istraživanje se usmjerava na utvrđivanje određenih zakonitosti i trendova u procesu odlučivanja o obiteljskome odmoru. Rezultati istraživanja ukazuju da je moguće identificirati različite skupine utjecaja na proces donošenja odluka o obiteljskom odmoru. Dominantan utjecaj na proces odlučivanja ima žena ali se odluke ipak donose zajedničkim odlučivanjem. Prilikom odlučivanja najviše pozornosti se pridaje sadržajima u destinaciji te pristupačnosti cijena u destinaciji. Informacije o turističkoj ponudi se prikupljaju najviše putem Interneta ali i od prijatelja i poznanika koji imaju iskustvo s određenom turističkom destinacijom.

kupovno ponašanje, odlučivanje, obiteljski odmor

nije evidentirano

engleski

Planning and buying a travel - decision-making on the example of family vacation

nije evidentirano

buying behaviour, decision-making, family vacation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

101-110.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kupovno ponašanje turista

Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa

Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2017.

978-953-7320-61-4

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice