Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Država i implementacija marketing koncepta (CROSBI ID 485138)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Grbac, Bruno Država i implementacija marketing koncepta // Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2002. str. 1-16-x

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Država i implementacija marketing koncepta

Država svojom gospodarskom i drugim politikama ima mogućnost da utječe odnosno da upravlja unapređenjem i postizanjem više razine implementacije marketing koncepta na vodoravnoj i vertikalnoj osnovi. Kada se govori o vodoravnoj osnovi tada autor raspravlja o mjerama koje se donose u cilju poticanja konkurencije među subjektima u pojedinim djelatnostima, a kod vertikalne osnove tada se misli na mjere koje se donose da bi se potaklo povezivanje subjekata u vertikali tj. u reproduktivnom lancu. Država kao donosioc odluka može donositi odluke kojima se jača i širi implementacija marketing koncepta i horizontalna veza između gospodarskih subjekata na pr. mjerama kojima se povećava razmjena tržišnih informacija, udruživanje u razvoju novih proizvoda, udruživanje u osvajanju novih tržišta, udruživanje u cilju zajedničkog izvoza i dr., odnosno može donositi odluke kojima se jača i širi implementacija marketing koncepta i unapređuju odnosi između sudionika u vertikalnim vezama. Na primjer donošenjem mjera kojima se potiče razmjene informacija između subjekata u reproduktivnom lancu, potiče partnerstvo i povjerenje između sudionicima vertikalnih veza i dr.

Država; marketing koncept

nije evidentirano

engleski

State and Implementation of Marketing Concept

nije evidentirano

State; Marketing Concept

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-16-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR

Rocco, Fedor

Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

Okrugli stol "Marketing hrvatske države", HUP, CROMAR

predavanje

27.02.2002-27.02.2002

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija