Država i implementacija marketing koncepta (CROSBI ID 485138)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Država i implementacija marketing koncepta
Država svojom gospodarskom i drugim politikama ima mogućnost da utječe odnosno da upravlja unapređenjem i postizanjem više razine implementacije marketing koncepta na vodoravnoj i vertikalnoj osnovi. Kada se govori o vodoravnoj osnovi tada autor raspravlja o mjerama koje se donose u cilju poticanja konkurencije među subjektima u pojedinim djelatnostima, a kod vertikalne osnove tada se misli na mjere koje se donose da bi se potaklo povezivanje subjekata u vertikali tj. u reproduktivnom lancu. Država kao donosioc odluka može donositi odluke kojima se jača i širi implementacija marketing koncepta i horizontalna veza između gospodarskih subjekata na pr. mjerama kojima se povećava razmjena tržišnih informacija, udruživanje u razvoju novih proizvoda, udruživanje u osvajanju novih tržišta, udruživanje u cilju zajedničkog izvoza i dr., odnosno može donositi odluke kojima se jača i širi implementacija marketing koncepta i unapređuju odnosi između sudionika u vertikalnim vezama. Na primjer donošenjem mjera kojima se potiče razmjene informacija između subjekata u reproduktivnom lancu, potiče partnerstvo i povjerenje između sudionicima vertikalnih veza i dr.
Država; marketing koncept
nije evidentirano
engleski
State and Implementation of Marketing Concept
nije evidentirano
State; Marketing Concept
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-16-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR
Rocco, Fedor
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
Okrugli stol "Marketing hrvatske države", HUP, CROMAR
predavanje
27.02.2002-27.02.2002
Zagreb, Hrvatska