Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ (CROSBI ID 654543)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Strutinskaja, Valerija ; Šabarić, Irena ; Grilec Kaurić, Alica TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ // Zbornik radova 9. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser» / Glogar, M.I. ; Grilec, A. (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 132-136

Podaci o odgovornosti

Strutinskaja, Valerija ; Šabarić, Irena ; Grilec Kaurić, Alica

hrvatski

TRŽIŠNI POTENCIJAL ŽENSKE POSLOVNE ODJEĆE U HRVATSKOJ

Projektiranje kolekcije ženske poslovne odjeće bazira se na njenoj svakodnevnoj ulozi, a to je komunikacija. Dobrim odabirom poslovne odjeće komunicirase dobar imidž tvrtke, profesionalnost i uspješnost. Pritom treba uzeti u obzir pravila odijevanja u koja se uklapa, odnosno o kojem dress codeu je riječ, te je potrebno odrediti i ciljnu skupinu kojoj je kolekcija namijenjena. Polazi se od pretpostavke da je ženama teže odabrati poslovnu odjeću nego muškarcima jer muškarci imaju ograničen izbor poslovnih odjevnih kombinacija. Zbog toga što žene imaju veću slobodu u odabiru poslovne odjeće imaju i veću mogućnost pogreške. Prema bontonu, ženska poslovna odjeća ne smije biti provokativna ili prozirna, treba biti praktična i elegantna, slijediti modna kretanja ali ne i modne imperative sezone. Obzirom da je predmet istraživanja kolekcija ženske poslovne odjeće, potencijalni kupac je žena, kojoj je potrebna poslovna odjeća kojom će ostaviti dobar prvi dojam, te sugerirati uspješnost i profesionalnosti na radnom mjestu. Ciljna skupina za prijedlog kolekcije odnosi se na kupce od 25 do 40 godina starosti. Riječ je o ženama koje prate trendove i imaju financijske mogućnosti kupovine. Ne treba zanemariti ni dobnu skupinu 19-24 godine u kojoj su mlade djevojke koje tek ulaze na tržište rada te žele modernu poslovnu odjeću. Prema statističkom ljetopisu Republike Hrvatske godine bilo je zaposleno 634 000 žena, što čini 46 % ukupno zaposlenih u Republici Hrvatskoj.

ženska poslovna odjeća, kolekcija odjeće, dress code

nije evidentirano

engleski

MARKET POTENTIAL OF WOMEN’S BUSINESS CLOTHING IN CROATIA

nije evidentirano

women's business clothing, fashion collection, dress code

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-136.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 9. znanstveno-stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser»

Glogar, M.I. ; Grilec, A.

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2459-8186

Podaci o skupu

9. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo «Kreativni mikser»

poster

25.01.2016-25.01.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija