Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja (CROSBI ID 415331)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrdoljak, Daniela
Krupka, Zoran
hrvatski
Izgradnja marke kroz iskustveni marketing putem sponzoriranja društveno odgovornih događaja
Cilj rada jest istražiti koje su iskustvene dimenzije važne za izgradnju marke tijekom sponzoriranog društveno odgovornog događaja. Marka predmet istraživanja je Red Bull, a društveno odgovorni događaj je utrka Wings for Life. U svrhu ispunjenja cilja provedeno je jednokratno empirijsko istraživanje pomoću ankete u kojoj je sudjelovalo 119 ispitanika. U okviru ankete, ispitanici su izražavali svoja slaganja s navedenim tvrdnjama o pet iskustvenih dimenzija koje su važne za izgradnju marke: kognitivna dimenzija, osjetilna dimenzije, emocionalna dimenzija, dimenzija iskustvenog djelovanja te odnosna dimenzija. Provedenim istraživanjem se nisu mogle potvrditi hipoteze da su iskustvene dimenzije važne za izgradnju marke Red Bull, iako su dvije dimenzije bile značajnije od drugih – kognitivna i emocionalna dimenzija. Također, utvrđeno je da odnosna dimenzija nije važna za izgradnju marke.
Iskustvene dimenzije, društveno odgovorni događaj, sponzoriranje, izgradnja marke
nije evidentirano
engleski
Brand Building through Experimental Marketing Using Sponsorship of Socially Responsible Events
nije evidentirano
Experiential Dimensions, Socially Responsible Events, Sponsorship, Brand Building
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
08.11.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb