Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904092

Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima


Pereša, Nataša
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Marketinška koncepcija poslovanja i značaj upravljanja odnosima s klijentima
(Business marketing concept and the importance of managing customer relations)

Autori
Pereša, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
16.07.

Godina
2015

Stranica
51

Mentor
Frančišković, Ivan

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Marketinška koncepcija poslovanja, upravljanje odnosima s klijentima, lojalnost klijenata
(Business marketing concept, customer relationship marketing, customer loyality)

Sažetak
U radu se ističe važnost korištenja CRM sustava u poslovanju, a osnovni problem istraživanja predstavlja potreba za jačanjem osviještenosti poslovnih subjekata o važnosti implementacije CRM sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka