izvor podataka: crosbi
!
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color (CROSBI ID 415320)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Čiča, Iva
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color / Mencer, Ivan (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015
Podaci o odgovornosti
Čiča, Iva
Mencer, Ivan
Vujičić, Maja
hrvatski
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color
U radu je prikazana važnost primjene marketinške koncepcije usluga za razvoj trgovine na malo. Empirijski dio proveden je na primjeru obrta Moire color.
trgovina na malo, lojalnost korisnika, interni marketing, marketinška koncepcija
nije evidentirano
engleski
Role of marketing business concept in business organization development-Moire color case study
nije evidentirano
retail trade, customer loyalty, internal marketing, marketing concept
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
14.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove