Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color (CROSBI ID 415320)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Čiča, Iva Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color / Mencer, Ivan (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Čiča, Iva

Mencer, Ivan

Vujičić, Maja

hrvatski

Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color

U radu je prikazana važnost primjene marketinške koncepcije usluga za razvoj trgovine na malo. Empirijski dio proveden je na primjeru obrta Moire color.

trgovina na malo, lojalnost korisnika, interni marketing, marketinška koncepcija

nije evidentirano

engleski

Role of marketing business concept in business organization development-Moire color case study

nije evidentirano

retail trade, customer loyalty, internal marketing, marketing concept

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

14.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija