Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 904072

Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color


Čiča, Iva
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color 2015., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Uloga marketinške koncepcije poslovanja u razvoju poslovnog subjekta- Primjer obrta Moire color
(Role of marketing business concept in business organization development-Moire color case study)

Autori
Čiča, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
14.09.

Godina
2015

Stranica
32

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Trgovina na malo, lojalnost korisnika, interni marketing, marketinška koncepcija
(Retail trade, customer loyalty, internal marketing, marketing concept)

Sažetak
U radu je prikazana važnost primjene marketinške koncepcije usluga za razvoj trgovine na malo. Empirijski dio proveden je na primjeru obrta Moire color.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka