Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etika u promociji farmaceutskih proizvoda (CROSBI ID 415294)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Vakufac, Jasmin Etika u promociji farmaceutskih proizvoda / Škare, Vatroslav (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Vakufac, Jasmin

Škare, Vatroslav

hrvatski

Etika u promociji farmaceutskih proizvoda

Svako poduzeće nastoji povećati svoju profitabilnost ili povećati svoj udio na tržištu. Na putu do ostvarivanja navedenih ciljeva, poduzeća najčešće ne preispituju etičnost svojih odluka. Etika postoji koliko i marketing, te je nesumnjivo da ona mora biti dio poslovanja svakog poduzeća. Pozitivna strana primjene etike u poslovanju je poboljšanje imidža poduzeća u javnosti ili je moguća predispozicija za ostvarivanje konkurentske prednosti. S druge strane, poduzeća koja ne primjenjuju etično ponašanje u poslovanju, kroz određeni vremenski period će narušiti svoj imidž i u najgorem slučaju, prestati biti odabir kod potrošača. Promocijom poduzeća nastoje odaslati određenu poruku, privući pažnju javnosti ili se diferencirati od ostalih. Ono što je za poduzeće važno je interpretacija i reakcija primatelja na primljenu poruku. Ciljna javnost promotivne napore poduzeća može procijeniti kao neetičnima i uzrokovati val negativnih mišljenja kod javnosti općenito. U posljednje vrijeme, pod posebnim povećalom su promotivne aktivnosti poduzeća u farmaceutskoj industriji čiji postupci i odluke ponekad prelaze granice etičnog ponašanja. Poduzeća iz farmaceutske industrije se najčešće indirektno obraćaju potrošačima, odnosno putem njihovih liječnika nastoje prodati svoj proizvod.Predmet ovog rada je kroz proučavanje literature prikazati etiku kao važnu komponentu poslovanja poduzeća, ali isto tako i prikazati elemente promocijskog miksa sa etičkog aspekta. Konačni cilj je istaknuti važnost primjene etičnog ponašanja u promoviranju farmaceutskih proizvoda i prikazati kritike koje se javljaju u promoviranju takve vrste proizvoda.

etika ; promocija ; promocijski miks ; farmaceutski proizvodi

nije evidentirano

engleski

Ethical issues in marketing communication of pharmaceutical products

nije evidentirano

ethics ; promotion ; promotional mix ; pharmceutical products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

36

29.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano