Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju (CROSBI ID 415292)

Ocjenski rad | diplomski rad

Janđel, Ivan Krešimir Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju / Škare, Vatroslav (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Janđel, Ivan Krešimir

Škare, Vatroslav

hrvatski

Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju

Jedno od obilježja digitalne marketinške komunikacije jest trend stalnog razvoja i mijenjanja oglašivačkih tehnika na digitalnim medijima. Na takvim platformama, uz ostale oblike oglašavanja sadržaj ima glavnu ulogu u dosegu posjetitelja (potrošača), a gdje je u zadnje vrijeme izražen i trend programatskog zakupa medija. U diplomskom radu analiziralo se oglašavanje na društvenim medijima te najnoviji oblik oglašavanja –prirodno (eng. native) oglašavanje. Specifičnosti ponašanja potrošača i uloga te obilježja društvenih medija u digitalnom okruženju zahtijevaju prilagodbu oglašivačkih alata kako bi se ostvario kvalitetan doseg. Zbog toga, na temeljima društvenih medija razvilo prirodno oglašavanje kao kvalitetan oglašivački alat koji u manjoj mjeri narušava korisničko iskustvo i zbog svog pojavnog oblika i specifičnosti postiže bolje rezultate u ključnim pokazateljima uspješnosti. Svrha diplomskog rada je ponuditi pregled dostupne literature o prirodnom oglašavanju te istražiti mišljenja marketinških stručnjaka o navedenom obliku oglašavanja. Istraživanjem su utvrđene njihove percepcije o uspješnosti takvog oglašavanja i iskustvima korisnika s kojima se svakodnevno susreću. Marketinški stručnjaci definirali su prirodno oglašavanje prema užoj i široj definiciji, s obzirom na format i novu oglašavačku paradigmu, a prirodno oglašavanje nude svojim klijentima kao uslugu. Osim toga, pojavu prirodnih oglasa pronalaze u pojavi različitih ad-blocking servisa, pojavi banner blindnessa i nekvalitetnih oglasa u digitalnom okruženju. Smatraju kako su prirodni oglasi uvjetno etični, odnosno ako su dobro označeno, a predviđaju svijetlu budućnost prirodnom oglašavanju i oglašavanju na društvenim medijima.

prirodno oglašavanje ; native oglašavanje ; digitalni marketing ; društveni mediji ; digitalno oglašavanje ; oglašavanje na društvenim mrežama

nije evidentirano

engleski

Development and Specifics of Digital Native Advertising

nije evidentirano

native advertising ; digital marketing ; social media ; digital advertising ; advertising on social media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

107

29.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija