Rezultati terenskoga istraživanja (CROSBI ID 59727)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vranković, Biljana ; Fulgosi, Sanja
hrvatski
Rezultati terenskoga istraživanja
U poglavlju su prikazani rezultati terenskoga istraživanja u okviru provedbe vanjskog vrednovanja eksperimentalne provedbe strukovnih kurikuluma. U svibnju i lipnju 2016. godine istraživački timovi Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja posjetili su 11 srednjih škola. Cilj posjeta školama bio je dobiti informacije koje se odnose na različite teme vezane uz provedbu novih strukovnih kurikuluma. Istraživanje je obuhvatilo individualne intervjue s ravnateljima i grupne intervjue s nastavnicima i stručnim suradnicima te pregled dostupne školske dokumentacije važne za provedbu strukovnih kurikuluma. Ukupno je intervjuirano 67 nastavnika te 11 ravnatelja škola. Većina intervjuiranih nastavnika, njih 82, 1 % ženskoga je spola, a samo 17, 9 % muškoga spola. Prema predmetnome području u ispitivanju je sudjelovalo 49, 3 % nastavnika općeobrazovnih predmeta i 46, 2 % nastavnika strukovnih predmeta te 4, 5 % stručnih suradnika pedagoga. Navedene su izjave ravnatelja i nastavnika koje su snimljene tijekom terenskoga istraživanja i kojima se podupiru tvrdnje navedene u tekstu. Kako bi se očuvala autentičnost dijelova razgovara i zadržala izvorna misao ravnatelja i nastavnika, ti transkribirani dijelovi teksta nisu jezično uređeni. U tim je dijelovima teksta na početku navoda označeno tko je pojedinu tvrdnju iznio: ravnatelji (R), nastavnici strukovnih predmeta (SP) ili nastavnici općeobrazovnih predmeta (OP).
strukovno obrazovanje, vanjsko vrednovanje, kurikulum, ravnatelji, nastavnici
nije evidentirano
engleski
The results of field research
nije evidentirano
Vocational education, curriculum, external evaluation, principals of the Secondary School, teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
219-235.
objavljeno
Podaci o knjizi
Novi horizonti strukovnoga obrazovanja: izvještaj vanjskoga vrednovanja eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma
Batur, Matija
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2017.
978-953-7556-57-0