Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj (CROSBI ID 415268)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Vranković, Biljana
Vuk, Ružica
hrvatski
Geografski aspekt razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj
U radu su analizirani razvoj, stanje i perspektive mreže osnovnih škola Hrvatske. Mreža škola definirana je kao skup ustanova koje obavljaju osnovnoškolsku djelatnost na lokalnome i regionalnome području. Osnovna jedinica prostorne analize je upisno područje osnovne škole kojih je izdvojeno 569. Analizom je obuhvaćeno školsko zakonodavstvo i razvoj mreže osnovnih škola od 1874. godine do danas i detaljnije je obrazložen utjecaj pojedinih faktora na razvoj mreže osnovnih škola od šezdesetih godina 20. stoljeća do 2017. godine, posebice utjecaj demografskog razvoja i strukture naseljenosti na razvoj i obilježja mreže osnovnih škola. Prema specifičnim obilježjima izdvojeni su tipovi upisnih područja osnovnih škola i obrazložene su perspektive razvoja mreže osnovnih škola u Hrvatskoj u idućem desetljeću kao i implikacije razvoja mreže osnovnih škola na potrebe za učiteljima geografije i na strukturu njihova obrazovanja.
edukacijska geografija, mreža škola, osnovna škola, tipologija, učitelji geografije, upisna područja
nije evidentirano
engleski
Geographic aspect of elementary school network development in Croatia
nije evidentirano
educational geography, school network, elementary school, teacher of geography, enrollment areas
nije evidentirano
Podaci o izdanju
349
20.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb