Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kvalitetom u hotelskoj industriji (CROSBI ID 415243)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kos, Katarina Upravljanje kvalitetom u hotelskoj industriji / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kos, Katarina

Jelenc, Lara

hrvatski

Upravljanje kvalitetom u hotelskoj industriji

U današnje vrijeme hotelijerstvo je izloženo velikoj konkurenciji. Kako bih lakše opstalo na tržištu i u borbi s konkurencijom ono mora imati razvijen sustav upravljanja kvalitetom. Najvažniji resursi hotela u tom smislu su ljudi, zaposlenici hotela, stoga je bitno da oni budu obrazovani, stručni, zadovoljni poslom koji obavljaju. međutim važno je da zaposlenici nisu nezadovoljni svojim poslom, da nisu u konfliktu sa suradnicima i svojim nadređenima jer će se to negativno odraziti na poslovanje hotela. Kvaliteta je nešto što nas u današnjem svijetu najviše okružuje. Sve se ogleda u kvaliteti. Sve više pažnje se pridodaje sustavima upravljanja kvalitetom. Upravljanje kvalitetom postaje važan zadatak menadžmenta, ono označava skup radnji koje se moraju poduzeti. Stvaranjem sustava upravljanje kvalitetom omogućuje se i poboljšanje kvalitete. Kako bi upravljanje kvalitetom bilo uspješno moraju sudjelovati svi resursi, svi zaposleni, te je potrebno iskoristiti sva znanja i vještine zaposlenih, osigurati ugodnu radnu atmosferu i timski rad. U radu će se istaknuti upravljanje kvalitetom, faktori utjecaja na zadovoljstvo i motivaciju zaposlenih. Na samo zadovoljstvo zaposlenih može utjecati više čimbenika, oni ne moraju uvijek biti vezani za posao, oni mogu biti i vanjski čimbenici kao što su obiteljski odnosi i zdravlja, što može uvelike utjecati na ponašanje zaposlenih, s toga je važno zaposlenicima osigurati mirne radne uvijete kako i posao ne bi dodatno stvarao pritisak na njih. Motivacija je jedan od glavnih čimbenika utjecaja na zadovoljstvo zaposlenih. Motivacijski faktori pokreću zaposlene, ali jednako tako i koče zaposlene. Puno je faktora koji utječu na zadovoljstvo zaposlenih oni su: posao sam po sebi, zadaci i uloge, sistem nagrđivanja, radni uvjet, odnosi na poslu, organizacijska struktura, komunikacija, komunikacija između nadređenoga i podređenog, osobne dispozicije. Cilj rada je istražiti dali motivacija, stres i konflikti utječu na zadovoljstvo zaposlenih. istraživanje zadovoljstava zaposlenih provedeno je u Hotelu Biokovo. Za istraživanje je korišten anketni upitnik koji je bio ostavljen u hotelu, te su ga zaposlenici dobrovoljno mogli ispuniti. Anketni upitnik ispunio je 21 zaposlenik od ukupno 53, što predstavlja 39, 62%. Rezultati pokazuju da motivacija utječe na zadovoljstvo zaposlenika, dok stres i konflikti ne utječu za razliku od motivacije. Prema dobivenim rezultatima vidljivo je da je uvelike važno da hoteli motiviraju svoje zaposlenike, jer motivacija najviše utječe na zadovoljstvo.

kvaliteta ; zadovoljstvo zaposlenih ; upravljanje kvalitetom ; ISO 9001:2015 ; motiivacija

nije evidentirano

engleski

Quality management in hotel industry

nije evidentirano

quality ; satisfaction of employees ; quality management ; ISO 9001:2015 ; motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija