Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje odnosa individualne poduzetničke orijentacije i strateškog promišljanja među ženama (CROSBI ID 415242)

Ocjenski rad | diplomski rad

Perinović, Petra Istraživanje odnosa individualne poduzetničke orijentacije i strateškog promišljanja među ženama / Jelenc, Lara (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Perinović, Petra

Jelenc, Lara

hrvatski

Istraživanje odnosa individualne poduzetničke orijentacije i strateškog promišljanja među ženama

U radu je razrađen teoretski dio istraživanja tržišta u kojem su obrađene definicije istraživanja tržišta, posebnosti te metode istraživanja. Invidualna poduzetnička orijentacija obrađena je u svih svojih pet dimenzija, a to su: inovativnost, autonomija, preuzimanje rizika, kompetitivnost i proaktivnost. Strateško promišljanje koje se nalazi u samom naslovu također je obrađeno u teoretskom djelu, a navedeni su i elementi strateškog promišljanja. U radu se govori i o statusu žena poduzetnica u Republici Hrvatskoj te njihovom udjelu na vodećim pozicijama unutar poduzeća u odnosu na muškarce. Kao najvažniji dio ovog istraživačkog rada provedeno je online istraživanje putem anketnog upitnika među ženama vlasnicama poduzeća ili ženama koje se nalaze na visokim pozicijama u poduzeću. Postavljeno je 5 hipoteza: H1. Poduzetnice koje prilikom poslovanja u poduzeću koriste strateško promišljanje više su poduzetnički orijentirane od poduzetnica koje to ne prakticiraju, H2. Poduzetnice koje su poduzetnički orijentirane imaju bolje rezultate poslovanja, H3. Inovativnost predstavlja važnu ulogu u uspješnosti poduzeća, H4. Razina poduzetničke orijentacije razlikuje se prema razini obrazovanja i razini poduzetničkog iskustva, H5. Žene u manjim poduzećima sklonije su strateškom promišljanju. Sve hipoteze su odbijene i doneseni su zaključci.

poduzetnička orijentacija ; strateško promišljanje ; istraživanje tržišta ; online istraživanje ; hipoteze ; žene poduzetnice

nije evidentirano

engleski

Researching teh relation between individual entrepreneurial orientation and strategic thinking among woman

nije evidentirano

entrepreneurial orientation ; strategic thinking ; market research ; online research ; hypothesis ; woman entrepreneurs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija