Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastava glazbe u kontekstu Cjelovite kurikularne reforme (CROSBI ID 654450)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dobrota, Snježana Nastava glazbe u kontekstu Cjelovite kurikularne reforme // Building Experience and Meaning in Music Education / Petrović, Milena (ur.). Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2017. str. 81-93

Podaci o odgovornosti

Dobrota, Snježana

hrvatski

Nastava glazbe u kontekstu Cjelovite kurikularne reforme

Teorijska baza istraživanja temelji se na pregledu relevantne literature o nastavi glazbe i njenom utjecaju na razvoj glazbenog ukusa i kriterija za vrednovanje kvalitetnih glazbenih ostvarenja. Cilj ovog istraživanja je komparirati postojeći Nastavni program Glazbene kulture (Nastavni plan i program za osnovnu školu, 2006) i Glazbene umjetnosti (Nastavni programi za gimnazije – Glazbena umjetnost, 1999) s Prijedlogom Nacionalnog kurikuluma nastavnog predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost (2016) koji je proizašao iz Cjelovite kurikularne reforme. Kako bi se ostvario navedeni cilj, formulirani su sljedeći problemi istraživanja: (1) istražiti razlike u strukturi i sadržaju navedenih dokumenata ; (2) istražiti promjene u području ocjenjivanja i vrednovanja učeničkih postignuća. Doprinos ovog istraživanja temelji se na cjelovitom prikazu Prijedloga Nacionalnog kurikuluma nastavnog predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost kao dokumenta koji pokriva cijelu odgojno- obrazovnu vertikalu, od prvog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole, čime se postiže logičnost i integrativnost sadržaja učenja i poučavanja, definiranja ishoda i razina njihove usvojenosti. U radu se sugerira mogućnost nastavka istraživanja u smjeru ispitivanja stavova učitelja o novom programu te osposobljenosti za njegovu realizaciju.

nastava glazbe ; nastavni program ; Cjelovita kurikularna reforma

nije evidentirano

engleski

Music Classes in the Context of the Comprehensive Curriculum Reform

nije evidentirano

music classes ; curriculum ; the Comprehensive curriculum reform

nije evidentirano

Podaci o prilogu

81-93.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Building Experience and Meaning in Music Education

Petrović, Milena

Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd

978-86-88619-87-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija