Nastava glazbe u kontekstu Cjelovite kurikularne reforme (CROSBI ID 654450)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dobrota, Snježana
hrvatski
Nastava glazbe u kontekstu Cjelovite kurikularne reforme
Teorijska baza istraživanja temelji se na pregledu relevantne literature o nastavi glazbe i njenom utjecaju na razvoj glazbenog ukusa i kriterija za vrednovanje kvalitetnih glazbenih ostvarenja. Cilj ovog istraživanja je komparirati postojeći Nastavni program Glazbene kulture (Nastavni plan i program za osnovnu školu, 2006) i Glazbene umjetnosti (Nastavni programi za gimnazije – Glazbena umjetnost, 1999) s Prijedlogom Nacionalnog kurikuluma nastavnog predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost (2016) koji je proizašao iz Cjelovite kurikularne reforme. Kako bi se ostvario navedeni cilj, formulirani su sljedeći problemi istraživanja: (1) istražiti razlike u strukturi i sadržaju navedenih dokumenata ; (2) istražiti promjene u području ocjenjivanja i vrednovanja učeničkih postignuća. Doprinos ovog istraživanja temelji se na cjelovitom prikazu Prijedloga Nacionalnog kurikuluma nastavnog predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost kao dokumenta koji pokriva cijelu odgojno- obrazovnu vertikalu, od prvog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole, čime se postiže logičnost i integrativnost sadržaja učenja i poučavanja, definiranja ishoda i razina njihove usvojenosti. U radu se sugerira mogućnost nastavka istraživanja u smjeru ispitivanja stavova učitelja o novom programu te osposobljenosti za njegovu realizaciju.
nastava glazbe ; nastavni program ; Cjelovita kurikularna reforma
nije evidentirano
engleski
Music Classes in the Context of the Comprehensive Curriculum Reform
nije evidentirano
music classes ; curriculum ; the Comprehensive curriculum reform
nije evidentirano
Podaci o prilogu
81-93.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Building Experience and Meaning in Music Education
Petrović, Milena
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd
978-86-88619-87-5
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096