Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 90342

Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije


Grbac, Bruno
Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije // Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj / Sundać, Dragomir (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka, 2001. str. 103-113


Naslov
Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije
(Determinants Influencing Market Orientation Acceptance)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj

Urednik/ci
Sundać, Dragomir

Izdavač
Ekonomski fakultet Rijeka

Grad
Rijeka

Godina
2001

Raspon stranica
103-113

ISBN
953-6148-20-x

Ključne riječi
Tržišna orijentacija, inovacija
(Market Orientation, Inovation)

Sažetak
Tržišna orijentacija je poslovna kultura i set aktivnosti koje kada djeluju objedinjeno bitno pridonose napretku gospodarskih i drugih subjekata. Tržišna orijentacija je i proces koji se prihvaća postupno i u dužem periodu. U radu se na osnovu rezultata istraživanja za stolom i na terenu raspravlja o čimbenicima koji utječu na stupanj prihvaćenosti tržišne orijentacije na način da se ista promatra kao inovacija. Definirane su tri grupe čimbenika: značajke inovacije, komunikacijski proces i modifikacija ponašanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010008
081003

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek,
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Grbac, Bruno
Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije // Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj / Sundać, Dragomir (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka, 2001. str. 103-113
Grbac, B. (2001) Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije. U: Sundać, D. (ur.) Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj. Rijeka, Ekonomski fakultet Rijeka, str. 103-113.
@inbook{inbook, author = {Grbac, B.}, editor = {Sunda\'{c}, D.}, year = {2001}, pages = {103-113}, keywords = {Market Orientation, Inovation}, isbn = {953-6148-20-x}, title = {Determinants Influencing Market Orientation Acceptance}, keyword = {Market Orientation, Inovation}, publisher = {Ekonomski fakultet Rijeka}, publisherplace = {Rijeka} }