Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dobar dan, kako ste? (CROSBI ID 654362)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Brajković, Lovorka Dobar dan, kako ste? // Međunarodni simpozij - Zdravlje za sve!, Rijeka, Book of Abstract. 2017. str. 20-20

Podaci o odgovornosti

Brajković, Lovorka

hrvatski

Dobar dan, kako ste?

Komunikacija, općenito gledajući, predstavlja razmjenu informacija putem različitih znakovlja, verbalnih i neverbalnih, uključujući sve procedure kojima ljudi utječu jedni na druge. Komunikacijom razmjenjujemo misli, osjećaje i informacije s ciljem stvaranja odnosa, ovisno o kontekstu komuniciranja. Svaka profesija u svom svakodnevnom radu uključuje osobitosti komunikacijskog procesa. No, u pomažućim strukama, komunikacija i komunikacijske vještine zauzimaju iznimno važno mjesto. Komunikacija je u zdravstvenom sustavu fundamentalna vještina jer je povezana s terapijskim ishodom, zadovoljstvom liječenjem i tretmanom, suradnjom i suradnim odnosom bolesnika i zdravstvenog profesionalca. Višegodišnje iskustvo odnosno talentiranost nisu dovoljni u uspostavi dobrog komunikacijskog procesa između bolesnika, obitelji i članova zdravstvenog tima. Jedino sustavnim učenjem i uvježbavanjem možemo usvojiti ovu važnu vještinu koja omogućava stvaranje odnosa, uspostavu povjerenja, stvaranje suradljivosti i koja omogućava da se bolesnik i zdravstveni profesionalac dobro osjećaju u svojoj trenutačnoj ulozi. Komunikacijski uspješni zdravstveni profesionalci mogu prepoznati potrebe bolesnika, uzimajući u obzir njegove tjelesne, emocionalne, socijalne i duhovne potrebe, stvarajući smislene i dobre odnose s različitim strukturama bolesnika u različitim situacijama, temeljeći svoj odnos na razumijevanju i poštivanju ljudskog dostojanstva. Još od doba Hipokrata postoji svjesnost snage zdravstvenog profesionalca kao lijeka te da „ljubaznost“ može biti korisna za bolesnika. Stoga, investiranjem u usvajanje dobrih komunikacijskih vještina ne samo da pomažemo bolesniku već i nama samima kao profesionalcima da se osjećamo dobro i kompetentno u tom zamršenom odnosu bolesnik – profesionalac.

komunikacija, komunikacijske vještine, suradni odnos

nije evidentirano

engleski

Good day, how are you?

nije evidentirano

communication, communication skills ; collaborative relationship

nije evidentirano

Podaci o prilogu

20-20.

2017.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni simpozij - Zdravlje za sve!, Rijeka, Book of Abstract

Podaci o skupu

Međunarodni simpozij - Zdravlje za sve!Helath for All!

pozvano predavanje

11.05.2017-11.05.2017

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano