ISO 9001 kao mjerilo stabilnosti i uspješnosti poslovanja- primjer poduzeća X iz pekarske industrije (CROSBI ID 415212)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Stanišić, Iva
Jelenc, Lara
hrvatski
ISO 9001 kao mjerilo stabilnosti i uspješnosti poslovanja- primjer poduzeća X iz pekarske industrije
Globalizacija tržišta, razvoj novih tehnologija te rast konkurencije stavili su u centar zbivanja zadovoljenje zahtjeva kupaca. Kupca se može zadovoljiti kvalitetnim proizvodom/uslugom u danom roku. Obzirom na veliku ponudu kupcu se sve teže odlučiti za određeni proizvod/uslugu, a poduzećima opstati na tržištu. Kako bi poduzeća bila prepoznatljivija i ukazala na kvalitetu svojih proizvoda/usluga sve više uvode sustave kontrole kvalitete, osobito ISO 9001:2015. ISO 9001 prošao je nekoliko revizija, a najnovija je objavljena 2015. godine. ISO 9001 pred poduzeća stavlja zahtjev za konstantnim ulaganjem u kvalitetu kako proizvoda/usluga tako i procesa unutar samog poduzeća. Poduzeća koja se više orijentiraju na međunarodna tržišta da bi bila lakše prihvaćena i konkurentnija uvode ISO 9001. Bazu ISO 9001 čine politika kvalitete i Poslovnik upravljanja kvalitetom. U radu se daje primjer provođenja ISO 9001 na primjeru poduzeća X kroz Poslovnik poduzeća s posebnim naglaskom na procesima odjela prodaje.
ISO 9001:2015 ; kvaliteta ; načela ISO 9001:2015 ; politika kvalitete ; Poslovnik upravljanja kvalitetom
nije evidentirano
engleski
ISO 9001 as a measure of stability and business performance on the example of a baking company
nije evidentirano
ISO 9001:2015 ; quality ; principles of ISO 9001:2015 ; quality policy ; quality management system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka