Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama (CROSBI ID 415207)

Ocjenski rad | diplomski rad

Budimir, Anja Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama / Mencer, Ivan (mentor); Jelenc, Lara (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Budimir, Anja

Mencer, Ivan

Jelenc, Lara

hrvatski

Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama

Donošenje odluka o kupovini je važan dio procesa ponašanja potrošača, koji je pod utjecajem velikog broja čimbenika. Kupac se prije donošenja odluke o kupovini informira o proizvodima za kojima postoji velika potreba. Važnu ulogu u prikupljanju informacija imaju promocijske aktivnosti poduzeća, kroz koje se kupca informira o proizvodima i uvjerava u njihovu korisnost. Prikupljanjem informacija i vrednovanjem istih kupac se odlučuje za kupovinu proizvoda. Promocija stoga predstavlja strateški važan dio ukupnog poslovanja poduzeća. Kroz promocijske aktivnosti kupce se informira o proizvodu, ulijeva povjerenje u proizvod te u konačnici podsjeća na proizvod. Napredak tehnologija i promjene životnih navika kupaca dovele su do izmjene načina promocije koju poduzeća koriste. Sve češći oblik promocije koji se kombinira sa tradicionalnim oblicima promocije je promocija na društvenim mrežama. Društvene mreže su sve češći medij za promociju s obzirom da se na njima stalno povećava broj korisnika koji predstavljaju ciljnu skupinu. Preko društvenih mreža informacije kruže znatno brže, što promociju ovim putem čini znatno učinkovitijom. Preko društvenih mreža kupci prikupljaju informacije o proizvodima, ponajviše kroz recenzije i komentare već postojećih korisnika proizvoda. Prikupljajući informacije preko recenzija i komentara svojih bližnjih, prijatelja, kolega pa čak i osoba koje ne poznaju korisnici stvaraju viziju o proizvodu odnosno povjerenje u proizvod, što ih potiče na donošenje odluka o kupnji.

odluka ; kupnja ; promocija ; društvene mreže ; facebook

nije evidentirano

engleski

Buying decisions based on social network campaigns

nije evidentirano

decision ; shopping ; promotion ; social media ; facebook

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59.

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija