Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Promocija na tržištu mobilnih aplikacija (CROSBI ID 415168)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marković, Damjan Promocija na tržištu mobilnih aplikacija / Mencer, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Marković, Damjan

Mencer, Ivan

hrvatski

Promocija na tržištu mobilnih aplikacija

Promocija je iznimno važan proces komunikacije sa potencijalnim i postojećim kupcima proizvoda ili usluga poduzeća. Pod pojmom promocije podrazumijeva se proces utemeljen na tri koraka: informiranje potrošača, uvjeravanje potrošača i podsjećanje potrošača. Ključni dio promocije je promocijski miks, koji se formira s obzirom na specifičnosti samog objekta promocije i ciljnog tržišta. Čine ga oglašavanje, unaprijeđenje prodaje, direktni marketing, odnosi sa javnosti, osobna prodaja, unaprijeđenje prodaje te Internet promocije. U slučaju promocije mobilnih aplikacija posebno važno mjesto u promocijskom miksu ima Internetski marketing te oglašavanje. Mobilne aplikacije koriste se na pametnim mobilnim telefonima, a njihov razvoj potaknut je razvojem mobilne infrastrukture odnosno dostupnosti Interneta. Korisnici često nisu niti svjesni o postojanju određenih mobilnih aplikacija, stoga promoviranje odigrava iznimno važnu ulogu u njihovoj prodaji. Dva ključna oblika promoviranja mobilnih aplikacija oblici su promoviranja putem Interneta: app store marketing i marketing na društvenim mrežama. Dosadašnja istraživanja ukazala su na važnost medijske eksponiranosti. Prodaja aplikacija ovisna je o cijeni aplikacije, odnosno češće se preuzimaju besplatne aplikacije. Promocija ima izuzetnu važnost u poticanju prodaje aplikacija koje nisu besplatne. Najuspješniji oblici promocije u tome jesu promocije putem društvenih mreža. U navedenim oblicima promocije, mobilne aplikacije promovirane su primjenom Interneta kao medija. Internet značajno pridonosi promoviranju aplikacija (informiranju, uvjeravanju i podsjećanju korisnika na aplikacije).

promocija ; mobilne aplikacije ; društvene mreže ; facebook ; internet

nije evidentirano

engleski

Promotion in the market of mobile applications

nije evidentirano

promotion ; mobile applications ; social networks ; facebook ; internet

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija