Promocija na tržištu mobilnih aplikacija (CROSBI ID 415168)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marković, Damjan
Mencer, Ivan
hrvatski
Promocija na tržištu mobilnih aplikacija
Promocija je iznimno važan proces komunikacije sa potencijalnim i postojećim kupcima proizvoda ili usluga poduzeća. Pod pojmom promocije podrazumijeva se proces utemeljen na tri koraka: informiranje potrošača, uvjeravanje potrošača i podsjećanje potrošača. Ključni dio promocije je promocijski miks, koji se formira s obzirom na specifičnosti samog objekta promocije i ciljnog tržišta. Čine ga oglašavanje, unaprijeđenje prodaje, direktni marketing, odnosi sa javnosti, osobna prodaja, unaprijeđenje prodaje te Internet promocije. U slučaju promocije mobilnih aplikacija posebno važno mjesto u promocijskom miksu ima Internetski marketing te oglašavanje. Mobilne aplikacije koriste se na pametnim mobilnim telefonima, a njihov razvoj potaknut je razvojem mobilne infrastrukture odnosno dostupnosti Interneta. Korisnici često nisu niti svjesni o postojanju određenih mobilnih aplikacija, stoga promoviranje odigrava iznimno važnu ulogu u njihovoj prodaji. Dva ključna oblika promoviranja mobilnih aplikacija oblici su promoviranja putem Interneta: app store marketing i marketing na društvenim mrežama. Dosadašnja istraživanja ukazala su na važnost medijske eksponiranosti. Prodaja aplikacija ovisna je o cijeni aplikacije, odnosno češće se preuzimaju besplatne aplikacije. Promocija ima izuzetnu važnost u poticanju prodaje aplikacija koje nisu besplatne. Najuspješniji oblici promocije u tome jesu promocije putem društvenih mreža. U navedenim oblicima promocije, mobilne aplikacije promovirane su primjenom Interneta kao medija. Internet značajno pridonosi promoviranju aplikacija (informiranju, uvjeravanju i podsjećanju korisnika na aplikacije).
promocija ; mobilne aplikacije ; društvene mreže ; facebook ; internet
nije evidentirano
engleski
Promotion in the market of mobile applications
nije evidentirano
promotion ; mobile applications ; social networks ; facebook ; internet
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
26.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka