Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj unapređenja sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću (CROSBI ID 415166)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mandek, Monika Utjecaj unapređenja sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću / Mencer, Ivan (mentor); Ivančić, Valentina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2017

Podaci o odgovornosti

Mandek, Monika

Mencer, Ivan

Ivančić, Valentina

hrvatski

Utjecaj unapređenja sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću

Povijest kvalitete složena je i stara koliko i povijest čovječanstva. Ubrzanim razvojem tehnologije i unapređivanja poslovnih procesa dolazi do sve veće kontrole procesa u svrhu ostvarenja očekivane kvalitete proizvoda. U skladu s diplomskim radom sagleda se pojam kvalitete i sustava upravljanja kvalitetom u hotelskom poduzeću. Kvaliteta u hotelu prvenstveno se očituje kroz ostvarenje zahtjeva i potreba gostiju. Njihovo zadovoljstvo uslugom utječe na reputaciju hotela na turističkom tržištu, ali i među poslovnim partnerima. Kako bi se kvaliteta poboljšala i unaprijedila, uspostavlja se sustav upravljanja kvalitetom normom ISO 9001:2015 ( trenutno na snazi ). Taj sustav definira jasne i učinkovite ciljeve u smislu unapređenja sustava kvalitete u poduzećima. Kroz ovaj diplomski rad prikazan je upravo takav sustav upravljanja kvalitetom u hotelima koji pomaže hotelima opstanak na turbulentnom tržištu, te prevladavanje svih prepreka i zahtjeva od strane gostiju hotela. Na primjeru hotelskog poduzeća Maistra d.d. prikazuje se uspostavljanje sustava upravljanja kvalitetom te analizirajuju se objave i odgovori posjetitelja na postavljena anketna pitanja jednog od najposjećenijih Maistrinih hotela.

kvaliteta ; sustav upravljanja kvalitetom ; hoteli ; zadovoljstvo gostiju ; Maistra d.d

nije evidentirano

engleski

Improving the quality management system in a hotel company

nije evidentirano

quality ; quality management ; hotels ; quest satisfaction ; Maistra d.d.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

26.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija