Marketing i grad (CROSBI ID 485099)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; First, Ivana ; Dlačić, Jasmina
hrvatski
Marketing i grad
Grad je složen i dinamičan prostorni, ekonomski i socijalni sustav. Grad je poprište vrlo različitih društvenih odnosa i odnosa moći. Grad kao svojevrsni oblik življenja u zajednici ima svoje unutarnje konstitutivne elemente, zakonitosti razvoja i zakonitosti reprodukcije. Dosadašnji ekstenzivni razvoj učinio je kvalitetu življena i rada složenim i determiniranim veličinama. Stoga su gradovi u potrazi za novim razvojnim rješenjima gdje se proizvodne aktivnosti reindustrijaliziraju uvažavajući moderne tehnologije i/ili se napredak temelji na unapređenju uslužnih djelatnosti. Utvrđivanje odrednica, koncepcije, ciljeva i strategije razvitka jednog grada izazovan je i zahtijevan zadatak. U radu se navedeno raspravlja na primjeru Grada Rijeke. Autori su testiranu hipotezu "U koncipiranju razvoja grada uvažava se marketing koncept" prihvatili.
marketing; grad
nije evidentirano
engleski
Marketing and City
nije evidentirano
marketing; city
nije evidentirano
Podaci o prilogu
91-104.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik
Rocco, Fedor ; Borš, Vanja
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing
953-98717-1-9
Podaci o skupu
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije"
predavanje
04.04.2002-05.04.2002
Sisak, Hrvatska